خبرگزاری کار ایران

امیر حاتمی مطرح کرد:

رصد تغییرات تهدیدات دشمنان در وزارت دفاع برای تولید تجهیزات متناسب

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۹۴

امروز وزارت دفاع به برکت خون پاک سه وزیر شهید و هزار شهید صنعت دفاعی و با تلاش بسیجیان عزیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و باید تلاش شود فرهنگ بسیجی بیش از پیش در وزارت دفاع و در بین کارکنان فراگیر شود.

جانشین وزیر دفاع گفت: وزارت دفاع همواره در تلاش است تا با رصد تغییرات تهدیدات دشمنان، تجهیزات و فن‌آوری متناسب با تهدیدات روز را در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد.

به گزارش ایلنا، امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع در گردهمایی بسیجیان وزارت دفاع با اشاره به‌ فرمایش حکیمانه مقام معظم فرماندهی کل قوا مبنی بر اینکه «بسیج متن حرکت‌ نظام است و همه باید بسیجی باشیم»، گفت: اگر ‌تلاش و جهاد مخلصانه ‌رزمندگان نیروهای مسلح و بسیجیان جان بر کف ‌در دوران دفاع مقدس نبود یقیناً امروز ‌نظام اسلامی به این درجه از عزت‌، اقتدار و شکوه نمی‌رسید. ‌

وی با تبیین جایگاه ‌خطیر وزارت دفاع در نیروهای مسلح اظهار داشت: ‌همان طور که فرمانده معظم کل قوا فرمودند ‌ «‌وزارت دفاع حساس‌ترین نقطه نظام است» لذا بر همه متخصصان متعهد صنعت دفاعی و دانشمندان جوان و باانگیزه فرض است تا در این جایگاه مقدس و سرنوشت‌ساز تمام همت و توان خود را برای تقویت بنیه دفاعی کشور بسیج کرده و در این راستا بسیجیان صنعت دفاعی در خط مقدم این جهاد قرار دارند و بسیجیان ‌به خوبی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه‌های سازندگی ثابت کرده‌اند که از ظرفیت و توان بالایی در تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی برخوردارند.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع موظف است نیازها و تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح را در تمامی ابعاد تامین کند، تصریح کرد: وزارت دفاع همواره در تلاش است تا با رصد تغییرات تهدیدات دشمنان، تجهیزات و فن‌آوری متناسب با تهدیدات روز را در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد و اگر روحیه بسیجی و معرفت بسیجی در بین کارکنان‌ وزارت دفاع فراگیر شود ‌‌‌این مسئولیت سنگین با موفقیت هر چه بیشتر انجام خواهد شد‌.

امیر حاتمی ‌با بیان اینکه ملت سربلند ایران اسلامی با صلابت و اقتدار توانسته ‌طی ۳۵ سال گذسته با انواع دشمنی و توطئه ‌استکبار جهانی مسیر رشد و پیشرفت را به خوبی ‌طی کند، خاطرنشان کرد: ‌بسیجیان وزارت دفاع باید با توسعه فرهنگ بسیجی و روحیه حماسی و مدیریت جهادی نقش اساسی اساسی در ‌عرصه پیشرفت صنعت دفاعی و تولید قدرت ملی برای ارتقای توان بازدارندگی نظام مقدس اسلامی ایفا کنند.

جانشین وزیر دفاع با بیان اینکه بی‌تردید بسیج و فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان یکی از رموز ماندگاری و بالندگی انقلاب و اقتدار کشور از مهم‌ترین عوامل ناکامی و شکست جبهه استکبار جهانی در مصاف با ملت ایران بوده است، تاکید کرد: بسیج با نشان دادن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های بزرگ و برخورداری از تاثیرگذاری‌های راهگشا و سرنوشت‌ساز تحت ‌تعالیم الهی حضرت امام(ره) و منویات و راهبردهای مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) هم‌اکنون به مدلی کارآمد و فراملی در عرصه جهانی تبدیل شده است.

امیر حاتمی با بیان اینکه باید در وزارت دفاع بیش از ۵۰ هزار بسیجی داشته باشیم، گفت: امروز بحمد الله وزارت دفاع به برکت خون پاک سه وزیر شهید و هزار شهید صنعت دفاعی و با تلاش بسیجیان عزیز به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است و باید تلاش شود فرهنگ بسیجی بیش از پیش در وزارت دفاع و در بین کارکنان فراگیر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز