خبرگزاری کار ایران

کار کردن با کواچ راحت است؛

موسوی: سطح جام جهانی بالاتر از لیگ جهانی والیبال است / دنبال کسب مدال هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۷۸۸

در جام جهانی دنبال مدال هستیم اما کار خیلی سختی داریم. بزرگان والیبال دنیا در این مسابقات حضور دارند و هر چهار سال یک بار می‌آیند تا در این تورنمنت بزرگ مدال بگیرند.

ملی‌پوش والیبال کشورمان گفت: سطح جام جهانی والیبال از لیگ جهانی بالاتر است و مثل جام جهانی فوتبال است.

محمد موسوی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: فکر می‌کنم جام جهانی والیبال سطح بالاتری نسبت به لیگ جهانی دارد و همه تیم‌ها برای شرکت در این مسابقات آماده می‌شوند. جام جهانی والیبال مثل جام جهانی فوتبال است و کارمان در این مسابقات خیلی سخت است چون حالا همه تیم‌ها روی تیم ما شناخت دارند و حساب ویژه‌ای روی ایران باز کرده‌اند.

وی افزود: انتظارات مردم و مسئولین هم از تیم‌ ملی والیبال ایران بالا رفته است و همه تیم‌ها هم با تمام قوا مقابل ما بازی می‌کنند. الان یک ماه تا مسابقات جام جهانی باقی مانده اما فقط ده روز در تهران تمرین می‌کنیم و پس از آن برای انجام بازی‌های دوستانه به آمریکا می‌رویم و بعد از آن یک هفته زمان داریم تا برای مسابقات جام جهانی در لهستان آماده شویم.

ملی‌پوش والیبال کشورمان اظهار داشت: در جام جهانی دنبال مدال هستیم اما کار خیلی سختی داریم. بزرگان والیبال دنیا در این مسابقات حضور دارند و هر چهار سال یک بار می‌آیند تا در این تورنمنت بزرگ مدال بگیرند. ما هم امید به کسب مدال داریم و اگر شانس بیاوریم و قرعه خوبی هم به ما بخورد تا ۴ تیم نهایی مسابقات می‌رویم. به نظر من احتمال دارد که به جمع چهار تیم پایانی مسابقات برسیم.

موسوی در پایان و در مورد کار کردن با کواچ در تیم ملی ایران گفت: کواچ مربی جوانی است و کار کردن با او راحت است چون او در رفاقت و دوستی با بچه‌ها وارد شده و هر چند تمرینات پرفشاری دارد اما خیلی سخت‌گیر نیست و راحت می‌شود با او کار کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز