خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان هندیجان:

سرمایه‌گذاری و اشتغال با شعار انجام نمی‌پذیرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۳۵۶

مدیران اجرایی شهرستان و بانک‌ها برای اشتغال‌زایی جوانان هندیجان وقت بگذارند.

فرماندار شهرستان هندیجان در جلسه کار گروه شورای اشتغال هندیجان گفت: مدیران اجرایی شهرستان و بانک‌ها برای اشتغال زایی جوانان هندیجان وقت بگذارند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از هندیجان، احمد جعفری نسب در ادامه افزود: عدم همکاری و نبود امکانات در هندیجان باعثایجاد مشکلاتی شده که می توان با چند طرح که قابلیت اجرا در شهرستان را دارند به برخی مشکلات اشتغال پایان داد و هر طرحی که اجرا می شود باید ابتدا به مردم اطلاع رسانی شود.
جعفری نسب بیان داشت: مدیران اجرایی در بخش صنعت، کشاورزی، دامپروری و شیلات و همچنین بانک ها با سرمایه گذار واقعی برای ایجاد اشتغال همکاری داشته باشند و برای آن وقت بگذارند و افراد مستعد کار را دقیق شناسایی کرده و برای تسهیل امور نهایت تلاش خود را بکنند.
وی عنوان کرد: سرمایه گذاری و اشتغال با شعار انجام نمی پذیرد و متأسفانه افرادی با دیدگاه بسته زحمات مردم را هدر می‌دهند و با این وجود که سرمایه گذار آمده و هزینه های هنگفتی را صرف کار کرده اما در نهایت مجوزی برای کارش داده نمی‌شود.
جعفری نسب ادامه داد: یکی از مستعد ترین بخش اشتغال‌زایی در هندیجان پرورش ماهی و میگو است که به دلیل برخی سهل انگاری‌ها مجوزی برای این طرح صادر نمی‌شود و این موضوع مردم و سرمایه گذاران را نا امید کرده و آنها را فراری می‌دهد.
فرماندار هندیجان از غیبت برخی مسئولین در جلسات فرمانداری انتقاد کرد و گفت: غیبت مسئولین در جلسات فرمانداری بی احترامی به همه است و چندین بار تذکر داده ایم اما متأسفانه باز تکرار می شود.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز