خبرگزاری کار ایران

بازارچه عرضه تولیدات مددجویان کمیته امداد بوشهر افتتاح شد

کد خبر : ۱۸۶۰۱۷

وجود محل‌هایی که بتوان تولیدات و توانمندی مددجویان را عرضه کرد، یک ضرورت است و متولیان امر باید برای ایجاد چنین مراکزی اهتمام بورزند.

در آیینی با حضور امام جمعه بوشهر، بازارچه عرضه تولیدات مددجویان کمیته امداد بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح بازارچه عرضه تولیدات مددجویان کمیته امداد بوشهر اظهار داشت: وجود محل‌هایی که بتوان تولیدات و توانمندی مددجویان را عرضه کرد یک ضرورت است و متولیان امر باید برای ایجاد چنین مراکزی اهتمام بورزند.

وی بیان کرد: کمیته امداد باید زمینه توانمندسازی مددجویان را فراهم کند و نمایشگاه و بازارچه برای عرضه تولیدات آنان یک اقدام پسندیده است.

صفایی ‎بوشهری گفت: بازار یا نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد یک فرصت خوب برای فروش تولیدات مددجویان است تا بتوان از این محل درآمدی هم کسب کنند.

امام جمعه بوشهر بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی با هدف توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر تاکید کرد و بیان داشت: ایجاد اشتغال برای مددجویان موجب نشاط و شادابی در بین این قشر می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر نیز گفت: ۶۰ درصد از ۳۲ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد در استان بوشهر را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌‎دهند.

فرید محبی ایجاد یک بازارچه برای عرضه تولیدات مددجویان کمیته امداد را ضروری خواند و اضافه کرد: نمایشگاه عرضه تولیدات مددجویان کمیته امداد امام خمینی بوشهر تا ۲۲ رمضان برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز