خبرگزاری کار ایران

رستمیان در گفت‌وگو با ایلنا:

مصوبات قبلی وزارت بهداشت در رابطه با محدودیت فرزندآوری لغو شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۹۶۱

اعضای کمیسیون بهداشت با اعمال مجازات و جریمه برای وازکتومی و توبیوکتومی در طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش و رشد جمعیت کشور مخالف هستند.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت یادآور شد: مصوبات قبلی وزارت بهداشت در رابطه با محدودیت فرزندآوری لغو گردید.

عبدالرحمان رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص جلسه عصر امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت: یکی از نمایندگان کمیسیون بهداشت پارلمان ترکیه در ابتدای جلسه کمیسیون بهداشت حضور پیدا کرده بودند.

وی ادامه داد: در این دیدار قرار بر چگونگی و ادامه روابط و انتقال تجربه‌های مشترک دو کمیسیون صحبت‌های صورت گرفت.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه جلسه عصر امروز، بررسی طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش و رشد جمعیت کشور ادامه یافت و قرار شد تا در این هفته، جمع‌بندی‌های لازم در رابطه با این طرح صورت بگیرد.

رستمیان با بیان اینکه جرایم عنوان شده برای حبس فقط در رابطه با سقط غیرقانونی جنین است، ابراز داشت: اعضای کمیسیون با اعمال مجازات و جریمه برای وازکتومی و توبیوکتومی در طرح افزایش نرخ باروری و پیشگیری از کاهش و رشد جمعیت کشور مخالف هستند.

نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه، مصوبات قبلی وزارت بهداشت در رابطه با محدودیت فرزندآوری لغو گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز