خبرگزاری کار ایران

۱۸۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد آذربایجان شرقی همکاری می کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۳۰۳

پرونده حقوقی خانوارهای تحت حمایت پس از معرفی به کانون وکلا توسط حقوقدانان و وکلای نیکوکار استان به صورت رایگان حل و فصل می شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: در راستای رفع مشکلات حقوقی مددجویان ۱۸۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد استان همکاری می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا حسین دشتی با بیان اینکه این نهاد با کانون وکلای استان در حل و فصل مشکلات حقوقی مددجویان همکاری می کند تصریح کرد: پرونده حقوقی خانوارهای تحت حمایت پس از معرفی به کانون وکلا توسط حقوقدانان و وکلای نیکوکار استان به صورت رایگان حل و فصل می شود.
وی افزود: طی سال گذشته ۹۵۰ مددجوی تحت حمایت از طریق وکلای نیکوکار مشاوره حقوقی شدند.
دشتی از مشاوره رایگان پرونده حقوقی مددجویان توسط وکلای نیکوکار استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال گذشته ۵۵ پرونده حقوقی مددجویان توسط وکلای نیکوکار استان رسیدگی و حل شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید فقر حقوقی خانوارهای مددجویان تحت حمایت این نهاد زدوده شود تصریح کرد: دغدغه این نهاد حل مشکلات دانشجویان تحت حمایت است.

وی تصریح کرد: با معرفی مددجویان به کانون وکلا پرونده های حقوقی آنان به صورت رایگان بررسی و برطرف می شود.

دشتی یادآور شد: کمیته امداد استان در جهت کاهش و حل مشکلات حقوقی مددجویان گام برمی دارد و کانون وکلا نیز در این راستا اعلام همکاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه توانمندی حقوقی گامی بلند در کاهش مشکلات حقوقی مددجویان است تاکید کرد: در راستای شناسائی مشکلات حقوقی مددجویان طرح غربالگری این مشکلات به اجرا در آمده است تا بر اساس این یافته ها مشکلات حقوقی رفع گردد.

وی گفت: رفع مشکلات حقوقی مددجویان با نگاه تحولی و بر اساس سند چشم انداز و برنامه پنج ساله این نهاد صورت می گیرد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی تاکید کرد: طی هماهنگی به عمل آمده با کانون وکلا و بسیج حقوقدانان استان، وکلای نیکوکار به همراه امدادگران این نهاد در دهه کرامت در قالب طرح مفتاح الجنه از منزل مددجویان بازدید کرده و به صورت چهره به چهره به مشکلات حقوقی آنان رسیدگی خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز