خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران خبر داد:

کاهش ۸۸ درصدی غرق‌شدگی در سواحل مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۶۶

هر ساله با فرارسیدن فصل گرما هموطنان بسیاری برای گردشگری و استراحت در دامنه کوه و استفاده از ساحل دریا به مازندران سفر می‌کنند که برخی از آنها بازگشتی خوش ندارند.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن تعداد سه نفر در سه ماهه اول سال جاری در دریای مازندران خبر داد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، علی عباسی از غرق شدن سه مرد در دریای مازندران خبر داد و افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸۸ درصد کاهش داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه فوت‌ها در شهرهای محمودآباد، بابلسر و چالوس هر کدام با یک غرقی ثبت شده است، تصریح کرد: هر ساله با فرارسیدن فصل گرما هموطنان بسیاری برای گردشگری و استراحت در دامنه کوه و استفاده از ساحل دریا به مازندران سفر می‌کنند که برخی از آنها بازگشتی خوش ندارند.

وی افزود: شنا در خارج از طرح‌های دریا بدون در نظر گرفتن عمق و وسعت آن، عدم آشنایی با فن شنا، عدم آگاهی از تفاوت شنا در خارج از دریا و استخر از دلایل بروز حادثه برای گردشگران است.

عباسی به افرادی که قصد شنا در دریا را دارند توصیه کرد حتما از طرح‌های سالم‌سازی دریا که غریق نجات در آنها حضور دارند استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز