خبرگزاری کار ایران

همگام با جام‌جهانی۲۰۱۴ - برزیل؛

اسپانیا ۳ - استرالیا صفر؛ وداع آبرومندانه ماتادورها / خداحافظی تلخ کانگوروها!

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۶۴

دیدار تشریفاتی اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی و استرالیا نماینده قاره آسیا با برتری ماتادورها به پایان رسید تا حداقل شاگردان دل بوسکه وداع آبرومندانه ای با جام جهانی ۲۰۱۴ داشته باشند.

دیدار تشریفاتی دو تیم حذف شده گروه دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ با برتری اسپانیا و شاگردان دل بوسکه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های اسپانیا و استرالیا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه آره نا دا باکسیدای شهر کوریتیبا به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر نماینده اروپا به پایان رسیده است. در وقت اول این دیدار داوید ویا در دقیقه ۳۶ موفق شد دروازه استرالیا را باز کند.

در نیمه دوم نیز تیم اسپانیا صاحب توپ و میدان بود و دو بار دیگر دروازه استرالیا را باز کرد تا این مسابقه با برتری ۳ بر صفر اسپانیا به پایان برسد. تورس در دقیقه ۶۹ و ماتا در دقیقه ۸۲ گل‌های نیمه دوم اسپانیا را در این بازی به ثمر رساندند. ویا که بهترین گلزن عرصه ملی در اسپانیاست آخرین گل خود را با لباس ماتادورها به ثمر رساند تا وداعی با گل در عرصه ملی داشته باشد.

فرناندو تورس گل دوم را با فرار از تله افساید کانگوروها به ثمر رساند تا مرهمی بر زخم بزرگ ماتادورها در این جام بگذارد.
به نوعی این بازی اعاده حیثیتی برای صاحبان تیکی تاکا بود تا هواداران خود را کمی دل خوش به آینده و جام ملت های اروپا کنند که اسپانیایی ها باز خواهند گشت.

دخوان ماتا که در دو بازی گذشته ماتادورها به میدان نیامده بود در این بازی به میدان آمد و حتی گلزنی هم کرد تا نشان دهد دل بوسکه باید به نیمکت خود هم کمی اعتماد بیشتری می کرد چراکه هر ۳ اسپانیا در این دیدار را بازیکنانی به ثمر رساندند که نیمکت نشین بودند.

در پایان این دیدار داوید ویا به عنوان بهترین بازیکن این بازی انتخاب شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز