خبرگزاری کار ایران

فرماندار رباط کریم:

قوه قضاییه گام های بلندی برای تحقق عدالت در جامعه برداشته است

کد خبر : ۱۷۹۷۵۹

خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده و می نهند که صبغه ای الهی دارد و مسیر و حاصل تلاش شهیدان بزرگی چون بهشتی مظلوم است.

فرماندار شهرستان رباط کریم گفت: خادمان مردم و نظام اسلامی در قوه قضائیه باید بر خود ببالند که گام در عرصه ای نهاده و می نهند که صبغه ای الهی دارد و مسیر و حاصل تلاش شهیدان بزرگی چون بهشتی مظلوم است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان رباط کریم، بیژن سلیمان پور با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی گفت: کار و تلاش در عرصه احقاق حق مظلومان و عدالت گستری، خدمتی است ارزشمند و ستودنی و زمانی این خدمت سترگ در مسیر خدایی و مطابق با احکام و تعالیم دین مبین اسلام باشد، در حقیقت تلاشی است الهی که رنگ و نشان از ذات احدیت و صفات خداوندی دارد.

وی افزود: قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران با پاسداری از قانون اساسی، مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده دار است.

فرماندار شهرستان رباط کریم تصریح کرد: قوه قضاییه در طول ۳۵سال گذشته گام های بلندی برای تحقق عدالت در جامعه برداشته و اخیرا نیز با مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی قاطعیت نظام اسلامی در برخورد با متجاوزان به حقوق ملت و بیت المال را به نمایش گذاشته است.

سلیمان پور با تبریک هفته قوه قضاییه به قضات و مسولان قضایی شهرستان رباط کریم، از تعامل، همکاری و هماهنگی مراجع قضایی در برقراری نظم و امنیت و کاهش چشمگیرآمار جرائم، قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز