خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدیریت جهادی در آموزش و پرورش محقق می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۵۲

مدیریت جهادی در آموزش و پرورش محقق می شود، چرا که با کمبود بودجه، معلم و فضای مناسب، بالاترین بهره وری را کسب می کند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: مدیریت جهادی در آموزش و پرورش محقق می شود، چرا که با کمبود بودجه، معلم و فضای مناسب، بالاترین بهره وری را کسب می کند.


به گزارش ایلنا؛ " نجمه باجلان " در هفتمین جشنواره برترین های آموزش ابتدایی آموزش و پرورش کاشان افزود: مدیریت جهادی یعنی توجه به کیفیت فعالیت ها و برنامه ریزی برای توجه همه جانبه به عملکردها که باید سرلوحه عمل همه مدیران قرار بگیرد.

وی اظهار داشت: به تعبیر دیگر، مدیریت جهادی یعنی رعایت سلسه مراتب و ولایت پذیری نسبت به مافوق تا در شرایط سخت بتوانیم با مشارکت هم، به بهره وری مناسب برسیم.

وی تاکید کرد: در تعالیم آسمانی، مدیریت به معنی پست و مقام نیست، بلکه مسوولیت است که شرط اصلی آن، خودسازی و توکل به خالق یکتا و برنامه ریزی همه جانبه برای رسیدن به موفقیت است.

وی با موفق خواندن طرح راهبران آموزشی گفت: شناسایی مشکلات آموزشی موجود به صورت واقعی، توانایی تحلیل و آسیب شناسی دقیق آموزشی براساس شاخص های تعریف شده، برطرف کردن مشکلات آموزشی و برنامه ریزی برای معلمان، از جمله اهداف طرح راهبران آموزشی است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: پایه ششم ابتدایی تکمیل کننده حلقه تعلیم و تربیت در مدارس است که در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایجاد شد.

باجلان اظهار داشت: عناوین جدید وارد شده به مباحثدرسی پایه ششم دبستان، شامل، " تفکر و پژوهش " و " کار و مهارت " آغاز مسیر تحول در نظام آموزشی بر مبنای تفکر و قانون مداری شهروندان آاینده کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز