خبرگزاری کار ایران

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

افزایش ۱۰ درصدی شرکت دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۷۲۱

مسئولین کمیته های مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر میهمان شورای معاونین بودند.

در چهارمین جلسه ی شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش زنجان که روز یکشنبه ۱/۰۴ / ۹۳ تشکیل شد از مسئولین کمیته های مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایلنا از زنجان, تمجیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان، ضمن قدردانی از زحمات مجریان و مسئولین برگزار کننده مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر، برگزاری این مسابقات را زمینه ساز شکوفایی استعدادهای دانش آموزان و افزایش مشارکت اجتماعی دانست و بر ضرورت توجه بیشتر بر کیفیت برگزاری مسابقات تاکید کرد. مدیرکل آموزش و پرورش استان در پایان سخنان خود، خواستار توجه بیشتر به علایق و استعدادهای هنری و فرهنگی دانش آموزان شد.

رضاییمعاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی مسئولین کمیته های(پذیرش آثار - ادبی و پژوهشی - دستی و تجسمی - فضای مجازی - هنرهای آوایی - فیلم و نمایش و مربی گروه کر همسرایان امورتربیتی) ارتقاء وضعیت استان در حوزه ی پرورشی و مسابقات را حاصل زحمات مسئولین کمیته های استان و مناطق خواند.

رضایی مجموع شرکت کنندگان در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر سال تحصیلی جاری را در مرحله ی آموزشگاهی ۳۰۷۵۸۷ نفر رشته اعلام کرده افزود: از مجموع شرکت کنندگان در مسابقات مذکور ۱۰۶۷ نفر در مرحله استانی حائز مقام و رتبه شدند که از این تعداد، آثار تعداد ۴۲۶ نفر به مرحله کشوری ارسال شده است که بررسی و داوری این آثار کماکان ادامه دارد.

رضایی افزود: میزان شرکت دانش آموزان در مسابقات فرهنگی و هنری و پرسش مهر امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد رشد داشته است که امیدواریم رتبه های کسب شده در مرحله کشوری نیز به همین میزان رشد داشته باشد.

در پایان این جلسه، از مسئولین کمیته های مذکور با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز