خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان کرج:

باید در مقابل فرهنگ بیگانه به خود باوری برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۹۸

حضور اقوام مختلف در این منطقه و همزیستی مسالمت آمیز و نگاه فرهنگی در این خطه از میهن اسلامی سبب شده است تاثیرگذاری کرج بعنوان قطب فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارای اهمیت شود.

فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: ما باید از خود باختگی در مقابل فرهنگ بیگانه به خود باوری برسیم.

به گزارش ایلنا در کرج، محمد تقی ایرانی با بیان این مطلب در حاشیه مراسم افتتاح ۲۰ شبکه تلویزیونی و ۲۰ شبکه رادیویی شهر گرمدره، افزود: انقلاب اسلامی ما فرهنگی است و صدای فرهنگ و تمدن ما باید با ابزار نوین به دنیا مخابره شود ولی با محدودیتها و مشکلاتی که مشاهده می شود.

وی افزود: شهروندان گرمدره در نزدیک پایتخت از دریافت شبکه های کشورمان محروم بوده اند هماهنگونه که دولت خدمتگزار تدبیر و امید عزم خود را بر توسعه رفاه و آسایش شهروندان قرار داده ما هم در سطح شهرستان کرج تمام سعی و تلاش خود را معطوف به خدمت رسانی مناسب و رفع موانع توسعه کرده ایم.


ایرانی در ادامه با اشاره به ظرفیتهای فرهنگی در استان البرز افزود: حضور اقوام مختلف در این منطقه و همزیستی مسالمت آمیز و نگاه فرهنگی در این خطه از میهن اسلامی سبب شده است تاثیرگذاری کرج بعنوان قطب فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی دارای اهمیت شود.

وی افزود: امید است با تلاشی که همه مسئولین در حوزه فرهنگ خواهند داشت برنامه های رادیو و تلویزیون با جذابیت دینی و ملی بتواند دریچه ای از فرهنگ و تمدن ایران اسلامی را به روی مردم و جوانان و جهانیان بگشاید و در آینده ما شاهد تبلیغ فرهنگ خودمان توسط جوانان عزیزمان باشیم و از خود باختگی در مقابل فرهنگ غرب به خودباوری در فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز