خبرگزاری کار ایران

لیگ‌جهانی‌والیبال؛

بهترین‌های والیبال تا پایان هفته پنجم لیگ جهانی / موسوی در صدر

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۵۸۲

در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با ۹۰ امتیاز بهترین مدافع شد و بازیکنانی از بلغارستان و ایتالیا در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

مدافع وسط تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال، عنوان بهترین مدافع لیگ جهانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال، در پایان هفته پنجم لیگ جهانی والیبال محمد موسوی با ۹۰ امتیاز بهترین مدافع شد و بازیکنانی از بلغارستان و ایتالیا در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

در جدول رده بندی پاسورها، فابین از لهستان ۵۷/۶ پاس صحیح در هر ست، رده نخست بهترین پاسورهای لیگ جهانی را به خود اختصاص داد. سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز با میانگین ۶۸/۵ پاس صحیح در هر ست در رده دوم این رده بندی ایستاد.

بازیکنان تیم ملی والیبال آمریکا بیشترین عنوان‌های برتر را به خود اختصاص دادند که در فهرست امتیازآورترین بازیکنان لیگ جهانی، ماتیو آندرسون از آمریکا با ۱۷۹ امتیاز در صدر این فهرست قرار دارد. شهرام محمودی از ایران با ۱۳۲ امتیاز در رتبه پنجم این فهرست قرار دارد.

همچنین تیلور ساندر از آمریکا با ۸۱/۵۴ درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از روسیه و لهستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. شهرام محمودی از ایران نیز در این فهرست با ۷۲/۴۲ درصدر موفقیت در رتبه پنجم است.

در میان بهترین زنندگان سرویس در پنج هفته لیگ جهانی، مکس ول هاتت با میانگین ۴۷ امتیاز در هر ست در رده نخست قرار دارد و بازیکنانی از بلغارستان و روسیه به ترتیب با ۴۱ و ۳۴ امتیاز در هر ست در رتبه‌های بعدی قرار دارند. سید محمد موسوی در این فهرست در رتبه هفتم است.

پاول زاتورسکی از لهستان با میانگین ۳.۰۳ در هر ست در رده نخست بهترین توپ گیران ۵ هفته لیگ جهانی والیبال ایستاده است. در این فهرست سعید معروف با میانگین ۱/۹۷ در رتبه چهارم قرار دارد.

در فهرست بهترین دریافت‌کنندگان، اریک شوجی از آمریکا با ۸۶/۵۸ درصد موفقیت در رده نخست ایستاده است. عبدالرضا علیزده و فرهاد قائمی با ۲۹/۴۰ و ۳۹/۳۸ درصد موفقیت در رده‌های پنجم و ششم دریافت‌کنندگان ۵ هفته لیگ جهانی قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز