خبرگزاری کار ایران

در راستای افزایش مهارت‎ صنعتگران صورت گرفت؛

۱۸۱ هزار نفر ساعت آموزش برای صنعتگران اصفهانی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۴۴۹

شهرک‏های صنعتی استان اصفهان در زمینه‎ی آموزش صنعتگران جزء استان‏های شاخص کشور میباشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان اصفهان گفت: خوشبختانه از لحاظ آموزش کارکنان و صنعتگران در جایگاهی قرار داریم که باعثشده شهرک‏های صنعتی استان اصفهان جزء استان‏های شاخص در زمینه‎ی آموزش در سطح کشور مطرح باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان؛ محمد جعفری اظهار داشت: در راستای افزایش مهارت‎های صنعتگران و ارتقاء بهره‎وری شرکت شهرک‎ها با برگزاری دوره‎های آموزشی مختلف، تلاش خود را انجام می‎دهد تا سطح علمی و عملی صنعتگران استان را در تمامی زمینه‎های مرتبط با صنعت در حد بالایی حفظ کند.

وی ادامه داد: در همین راستا در طول سال ۹۲ تعداد ۱۵۴ دوره آموزشی مختلف برای صنعتگران در سطح استان برگزار شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان اصفهان افزود: خوشبختانه با استفاده از ظرفیت‎های فراوان شرکت شهرک‎های صنعتی موفق به اجرای بیش از ۱۸۱ هزار نفر ساعت آموزش در زمینه‎های مختلف صنعتی برای صنعتگران استان در سال ۹۲ شده است.

وی با بیان این که آموزش در قالب موضوعاتی همچون کارآفرینی، مشاوره، آموزش‎های حین کار، صنعت پلاستیک، مهارت‎های بازار، محیط زیست و خوشه‎های صنعتی برگزار می شود، تصریح کرد: برای سال ۹۳ نیز برگزاری دوره‎های مختلف آموزشی برای صنعتگران را در دستور کار قرار داده‎ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز