خبرگزاری کار ایران

آبروی خود را طبق اخلاص گذاشتم؛

افشارزاده: آمده‌ام استقلال را به اوج برسانم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۰۵

من آمده‌ام کار کنم، نه اینکه اسمی به دست بیاورم و مدیریت باشگاه استقلال کار ساده‌ای نیست و بسیار سخت است..

مدیرعامل استقلال با معرفی بازیکنان جدید این تیم تاکید کرد: آبروی خود را طبق اخلاص گذاشتم و به استقلال آمدم و امیدوارم با کمک اسپانسر و وزارت ورزش که مرا را به انجام این کار فرا خوانده‌اند بتوانیم استقلال را به اوج برسانم.

به گزارش ایلنا، بهرام افشارزاده مدیرعامل این باشگاه پس از حضور معرفی بازیکنان جدید استقلال در جمع خبرنگاران گفت: این ۵ نفر بازیکنانی هستند که به طور قطعی به جمع ما ملحق شده اند و مدت قرارداد آنها ۲ تا ۳ ساله است.

وی افزود اسامی بقیه بازیکنانی نیز که با آنها صحبت شده و به توافقات ضمنی رسیده ایم متعاقباً اعلام می شود.

در حاشیه مراسم یکی از هواداران استقلال که به نمایندگی از هوادارانی که جلوی درب باشاه تجمع کرده بودند در این نشست خبری حاضر شده بود پیام تشکر و قدردانی آن ها را به مدیرعامل استقلال و دیگر اعضای این باشگاه به جهت تلاش شبانه روزی برای بستن تیمی قوی و منسجم در فصل آتی مسابقات رساند.

افشارزاده در پاسخ به ابراز احساسات این هوادار گفت: مکتب استقلال مکتب مردانگی صفا و صمیمیت است در این مجموعه همه اعضا کاملاً یک دست بوده و سعی بر آن است انجام کارها به نحو احسن صورت بگیرد.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: آبروی خود را طبق اخلاص گذاشتم و به استقلال آمدم و امیدوارم با کمک اسپانسر و وزارت ورزش که مرا را به انجام این کار فرا خوانده اند بتوانیم استقلال را به اوج برسانم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: جا دارد در اینجا از همه هواداران و کسانی که تلاش شبانه روزی در جذب بزیکنان داشته و دارند تشکر ویژه کنم به خصوص آقایان نظری، پورحیدری و توفیقی که یار و یاور مابوده و کلیه اعضای هیئت مدیره و اعضای جدید که به ما پیوستند.

افشارزاده در پایان خطاب به اهالی رسانه گفت: امیدوارم با کمک شما عزیزان فصل بدون حاشیه ای را پشت سر بگذاریم خواهش من این است که اخبار و مواضع ما را آن چه که واقعاً هست بیان کنید. من آمده‌ام کار کنم نه اینکه اسمی به دست بیاورم و مدیریت باشگاه استقلال کار ساده‌ای نیست و بسیار سخت است.

افشارازده گفت: جا دارد در پایان از امیر قلعه نویی تشکر کنم که با روی باز دعوت ما را پذیرفت و در این تیم ماندنی شد. همه ما باید سعی کنیم که وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز