خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی عملکرد توانیر؛

شرکت برق کردستان در جمع ۱۰ شرکت برتر کشور قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۸۴

خوشبختانه گزارش‌های ممیزان نشان می‌دهد که اکثر واحدهای شرکت عملکرد خوبی در سال‌های اخیر داشته‌اند و این موفقیت مایه دلگرمی مدیریت و پرسنل شرکت است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: قرار گرفتن در بین ۱۰ شرکت توزیع برتر کشور یکی از اهداف مهم این شرکت بود که خوشبختانه با تلاش و کوشش همکاران در ارزیابی عملکرد توانیر توانستیم به این موفقیت برسیم.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، محمدمصطفی نجفیان روز سه شنبه در مراسم اختتامیه ممیزی این شرکت اظهار داشت: خوشبختانه گزارش‌های ممیزان نشان می‌دهد که اکثر واحدهای شرکت عملکرد خوبی در سال‌های اخیر داشته‌اند و این موفقیت مایه دلگرمی مدیریت و پرسنل شرکت است.
وی با بیان اینکه ممیزی فرصتی مغتنم برای شناسایی نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف هر سازمان است، تصریح کرد: امیدوارم راهنمایی‌ها و عدم انطباق‌های اعلام شده از سوی ممیزان مورد استفاده و توجه همکاران در بخش‌های مختلف شرکت قرار گیرد و در فرصت بهبود داده شده در راستای رفع نقایص اقدامات لازم را انجام دهند.
نجفیان با بیان اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه شرکت است، افزود: تلاش شرکت برق همواره قرار گرفتن در جایگاه مطلوب از لحاظ خدمت‌رسانی و پاسخگویی به انتظارات مردم و مسئولین استان بوده است و از همین رو نیروهایی که در این شرکت به کار گرفته شده‌اند از جمله نخبگان و متخصصان در حوزه خود هستند و به نسبت به وظیفه مهم و خطیر خود در ارائه خدمات بهینه به مشترکین و شهروندان استان متعهد و مسئولیت‌پذیر هستند.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت: این شرکت ممکن است از لحاظ طول شبکه و یا میزان دارایی‌ها و امکانات، شرکت بزرگی در سطح کشور به شمار نرود اما از نظر اهداف و تعهدی که پرسنل به خدمت و پیشرفت دارند در زمره شرکت‌های سرآمد کشور قرار دارد.
نجفیان در ادامه سخنانش جمع‌آوری نقاط و انشعابات مخاطره‌آمیز، افزایش سطح دانش و حضور پررنگ در مجامع علمی و توسعه انرژی‌های نو را از اهداف سال‌های اخیر شرکت اعلام کرد که در این راستا اقدامات خوبی انجام شده است.
وی در پایان به برخی دستاوردها و موفقیت‌های شرکت در سال‌های اخیر اشاره و اظهار امیدواری کرد: با شناخت نقاط ضعف‌های این ممیزی و تقویت نقاط مثبت در آینده موفقیت‌های شرکت تداوم یابد.
سرگروه تیم ممیزی توانیر نیز در این مراسم ضمن قدردانی از میزبانی و همکاری صادقانه پرسنل شرکت توزیع نیروی برق کردستان گفت: ممیزی انجام شده نشان می‌دهد عملکرد شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فراتر از توان و امکانات بالقوه و انتظارات بوده و به نسبت ممیزی و بازدیدهای قبلی روند روبه رشدی را نشان می‌دهد و امید است این روند در آینده نیز با تلاش و همت پرسنل این شرکت تداوم داشته باشد.
مسعود مهری هدف از انجام ممیزی را بهبود وضعیت شرکت‌ها اعلام کرد و گفت: اگر در گزارش‌های ممیزان مواردی از عدم انطباق دیده شود باید با دید مثبت به آن نگریسته شود تا در زمان بهبود داده شده این نقاط ضعف برطرف شود.
قابل ذکر است ممیزی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان با حضور تیم ۱۰ نفره متشکل از متخصصان صنعت برق کشور به سرپرستی مسعود مهری مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی توزیع شرکت توانیر به مدت ۲ روز انجام شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز