خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان خبرداد:

نمایش " مترسک‌های جنگلی " به جشنواره سراسری طنز سوره راه یافت

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۶۰

نمایش " مترسک های جنگلی " به کارگردانی حمیدرضا قزلباش به هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره راه یافت.

مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان, گفت: از میان ۲۴۰ اثر نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره از ۲۶ استان کشور ۳۹ اثر از استان های کشور و ۴۳ اثر از تهران به مرحله مسابقه این جشنواره راه یافته است.

به گزارش ایلنا از زنجان، امیر نعمتی، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان زنجان، گفت: هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره در بخش های مختلف شعر، نشر، مقاله، داستان کوتاه، نمایش، عکس و فیلم کوتاه و استندآپ کمدی از سوی حوزه هنری برگزار می شود.

وی افزود: در بخش نمایش این جشنواره، نمایشنامه مترسک‌های جنگلی نوشته افشین ناصری و کارگردانی حمیدرضا قزلباش از سوی هیئت داوران جشنواره مورد پذیر قرار گرفت.

نعمتی با بیان اینکه نمایش مترسکهای جنگلی از سوی حوزه هنری استان زنجان برای شرکت در این جشنواره تولید شده است، یادآور شد: از میان ۲۴۰ اثر نمایشی رسیده به دبیرخانه جشنواره از ۲۶ استان کشور ۳۹ اثر از استان های کشور و ۴۳ اثر از تهران به مرحله مسابقه این جشنواره راه یافته است.

گفتنی است هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره را با هدف کشف، جذب و پرورش استعدادهای جوان، ترویج و معرفی طنز فاخر با موضوعات آزاد وویژه از جمله الگوی خانواده اسلامی ایرانی و ایران ۱۴۰۴در مرداد ماه ۱۳۹۳برگزار می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز