خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اصفهان:

عوامل ورشکستگی فعالان اقتصادی به شرکت‌ها و تاجران اطلاع‌رسانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۲۴

معاونت آموزشی دادگستری با همکاری اتاق بازرگانی و سازمان های مربوطه بایستی بسته های آموزشی با هدف به روز شدن اطلاعات نمایندگان و قضات در هیات های حل اختلاف تهیه نمایند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خواستار اطلاع رسانی عوامل ورشکستگی فعالان اقتصادی به شرکت‌ها و تاجران شد و گفت: ارایه راهکارهای مقابله با ورشکستگی به فعالان اقتصادی می‌تواند آنان را از ورود به این مرحله آگاه سازد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، «احمد خسروی وفا» در پنجمین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان اصفهان افزود: اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی و مجموعه فعالان اقتصادی می تواند در اطلاع رسانی عوامل ورشکستگی نقش موثری داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش قضات در کمیسیون های حل اختلاف اشاره کرد و گفت: قضات استان در ۵۵ کمیسیون و هیات های حل اختلاف حضور دارند که از سال گذشته معرفی قضات توسط هیات سه نفر معاونین دادگستری صورت می گیرد که توانمندی و تخصص قضات از جمله ویژگی آنان باید باشد.

وی خواستار تهیه بسته های آموزشی برای قضات عضو کمیسیون ها و هیات های حل اختلاف شد و گفت: معاونت آموزشی دادگستری با همکاری اتاق بازرگانی و سازمان های مربوطه می توانند بسته های آموزشی با هدف به روز شدن اطلاعات نمایندگان و قضات در هیات های حل اختلاف تهیه کنند.

خسروی وفا زمان برگزاری جلسات کمیسیون های حل اختلاف در ساعات پایان کار اداری را نامناسب عنوان کرد و گفت: قضات پس از پایان کار اداری روزانه بایستی در جلسات کمیسیون ها که عمدتا در ساعت ۳۰/۱۴ تشکیل می شود، حضور پیدا کنند که ساعت مناسبی برای برگزاری جلسه نیست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز