خبرگزاری کار ایران

نوید امید بخش استاندار گیلان به جوانان؛

جذب مشاور و دستیار جوان در ادارات کل و فرمانداری ها بخشنامه می شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۹۳۹

نماینده عالی دولت در گیلان برتهیه بخشنامه ای مبنی بر بکار گیری جوانان در بخش مشاورین، دستیار و معاونین در ادارات کل و فرمانداری ها تاکید کرد.

همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(عج) و روز جوان نشست صمیمی استاندار گیلان با جمعی از جوانان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت؛ محمد علی نجفی در این نشست با اشاره به اهمیت نقش جوان در توسعه و سازندگی کشور اظهار داشت: کشوری که از نیروی جوان و بالنده برخوردار نباشد قطعا " به پویایی دست نخواهد یافت.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اعتقاد براین است تا از فرصت حضور جوانان در عرصه های مختلف به خوبی استفاده شود تصریح کرد: ما نیازمند اندیشه های نو و جوانان آینده نگر، آرمان گرا، پرتحرک، با امید وبا انگیزه هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان برتهیه بخشنامه ای مبنی بر بکار گیری جوانان در بخش مشاورین، دستیار و معاونین در ادارات کل و فرمانداری ها تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت اندیشه ها و توان جوانان نخبه و توانمند به خوبی استفاده کنیم و اداره کل ورزش و جوانان گزارشات منظم در این مورد را به من ارائه کند.

وی با تشریح مشکلات گیلان با بیان اینکه در کنار سپردن مسئولیت ها به جوانان از آنان انتظاراتی نیز دارم افزود: البته نباید فقط به این مشاوره ها وبخشنامه ها بسنده کرد وجوانان باید عملا در بخش های صنعت، کشاورزی و گردشگری پرانرژی وارد شوند چراکه ما بیشتر از شعار به کار و تلاش نیازمندیم و انرژی و نشاط جوانان در این زمینه بسیار موثر است.

نجفی افزود: حل مشکلات معیشتی و رفاه مردم و ایجاد اشتغال از جمله دغدغه های اصلی استان بشمار می رود و من از جوانان می خواهم در حل مشکلات استان فعالانه وارد شوند.

نماینده عالی دولت در گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره با دغدغه های جوانان در مورد مسائل مختلف کشور واستان، نقد منصفانه را موجبات رشد و تعالی جامعه دانست و افزود: ما نیازمند وحدت و همکاری تمامی اندیشه ها برای توسعه استان هستیم و از نقدهای منصفانه با آغوشی باز استقبال می کنیم.

استاندار گیلان مردمان گیلان را مردمانی بافرهنگ غنی دانست و افزود: امروز باروی کار آمدن دولت تدبیر و امید بارقه های امید در دل مردم ایجاد گردید و مردم به دکتر روحانی و شعارهای این دولت امیدوار شده اند و برما تکلیف است تا در کنار یکدیگر مشکلات را حل کنیم و امیدی را که در دل مردم ایجاد گردیده را پررنگ تر نمائیم.

مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این نشست از اجرای ۸۰ برنامه در سراسر استان درطول هفته جوان خبرداد و افزود: جوان مجموعه ای از استعدادهای شکوفا شده است و یا دو نام آن یاد آور امیدها و آرزوهاست.

مسعود رهنما با بیان اینکه شناخت دردها و دغدغه های فکری جوانان ضروری است افزود: امروز جوانان دغدغه های بسیاری دارند که مهمترین آنان ایجاد اشتغال می باشد.

در این نشست که از استاندار گیلان به دلیل توجه به مسائل جوانان قدردانی شد. همچنین نمایندگان جوانان حاضر در نشست در خصوص حل مشکل بیکاری جوانان، واگذاری امور جوانان به جوانان، بکار گیری جوانان در حوزه های مختلف، بهره گیری از توان آنان و لزوم حمایت از تلاشهای دولت مطالبی را بیان کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز