خبرگزاری کار ایران

تیم ملی تاکتیک مشخصی نداشت؛

مدیر روستا: کی‌روش اگر نماند به فوتبال ما کمک کرده / نباید تیم ملی را تخریب کنیم!

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۹۲

کی روش اگر نماند به فوتبال ما کمک کرده است. البته الان و در آستانه جام جهانی نباید تیم ملی را تخریب کنیم اما در این ۳ سال که کی‌روش در تیم ما بوده تغییری در فوتبال ما ایجادنکرده است

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی فوتبال ما با حضور کارلوس کی‌روش در سه بازی گذشته خود هیچ تاکتیک مشخصی نداشته و تنها گل ما در این ۳ دیدار تدارکاتی روی خلاقیت فردی بچه‌ها به ثمر رسیده، به همین دلیل بهتر است قرارداد کی‌روش تمدید نشود چراکه او تاثیر خاصی روی تیم ملی ما نداشته است.

گفت‌وگوی علی اصغر مدیرروستا را با خبرنگار ایلنا در زیر بخوانید:

عملکرد تیم ملی در ۳ دیدار تدارکاتی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
به هر حال بحثبدنسازی بچه‌ها مطرح بود و البته نحوه بازی تیم ملی در این ۳ دیدار تدارکاتی دلپذیر نبود و هیچ جای امیدی باقی نگذاشته است. ما هیچ برنامه تاکتیکی نداشتیم و در بازی با آنگولا جز روی صحنه گل که آن هم روی خلاقیت فردی حاج‌صفی و انصاری‌فرد بود هیچ صحنه جذابی ندیدیم که این نشان می‌دهد تیم ما فعلا برنامه تاکتیکی خاصی ندارد و دچار مشکل می‌شود.

ما در ۳ بازی تدارکاتی تنها یک گل زدیم. این مسئله نگران‌کننده نیست؟
خط حمله ما گل نمی‌زند و سر در گم است، چون برنامه خاصی برای گلزنی نداریم. ما مهاجمان خوبی داریم که در تیم‌های خود ستاره‌اند و خوب گل می‌زنند، اما تیم ما برنامه‌ای برای رسیدن به گل ندارد و به همین دلیل خط حمله ما ضعیف عمل کرده است.

این روزها بحثتمدید قرارداد کی‌روش مطرح است، در این رابطه چه نظری دارید؟
کی‌روش اگر نماند به فوتبال ما کمک کرده، البته الان و در آستانه جام‌جهانی نباید تیم ملی را تخریب کنیم، اما در این ۳ سال که کی‌روش در تیم ما بوده تغییری در فوتبال ما ایجاد نکرده است. مهمترین کار کی‌روش اضافه کردن چند بازیکن دو رگه به تیم ملی بوده و فکر می‌کنم مربی خوب ایرانی به مراتب بهتر می‌تواند در تیم ملی ما کار کند. اگر مربی خوب خارجی می‌آوریم باید در تیم‌های پایه از آنها استفاده کنیم. البته امثال دوستی‌مهر در تیم‌های ملی پایه ما خوب کار می‌کنند اما مربیان خوب خارجی هم باشند بهتر است.

یعنی شما برای تیم ملی بزرگسالان فقط به مربی ایرانی اعتقاد دارید؟
با این روند فوتبالی ما مربی ایرانی بهتر و مثمرثمرتر است چون کی‌روش با این اعتبار و کارنامه آمده و نتوانسته تغییری ایجاد کند و نزدیک جام‌جهانی هستیم و هنوز برنامه تاکتیکی ما معلوم نیست. ولاسکو در تیم ملی والیبال ما تاثیرگذار بود و شرایط والیبال ما را عوض کرد و در بسکتبال ما هم با حضور مربیان خارجی همین اتفاق افتاده و خیلی رشد کردیم، اما فوتبال ما همان شرایط سابق را دارد و حتی ضعیف‌تر شده چون در زمان علی‌دایی و امیر قلعه‌نویی تیم ملی ما خیلی بهتر و با تاکتیک‌تر بود، اما الان تاکتیک خاصی از تیم ملی نمی‌بینیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز