خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس مجلس در گیلان؛:

بیان معلم بالاترین نقش را در جذب مخاطب دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۳۸

امروز در حوزه آموزش و پرورش و حوزه عالی کشور باید به نیاز جوانان توجه داشته باشیم و بدانیم به کدام حوزه باید بیشتر بپردازیم.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فر عصر امروز در همایش تجلیل از فرهنگیان بسیجی و شاهد و ایثارگر گیلان در دهکده ساحلی این شهرستان با ابراز خوشحالی از حضور در جمع فرهنگیان، آنان را قشر تاثیرگذارو چهره های ماندگار جامعه خواند.
به گزارش ایلنا از انزلی، ابوترابی افزود: انتخاب سالروز شهادت استاد مطهری به نام روز معلم نشان دهنده جایگاه و منزلت معلمان در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه شهید مطهری تراز معلم را در انقلاب اسلامی تعریف کرد، بیان داشت: شهید مطهری دارای شخصیت برجسته در تهذیب نفس و طهارت روح بود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انسان در حوزه تدریس باید به بالاترین سطح دانش خود را آراسته کند و از جایگاه علمی برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری دریافت صحیح نیازهای نسل خود و حوزه‌های تهدید اندیشه، روح و روان جان انسانی را رصد کامل کرد وافزود: معلم تلاش می‌کند در حوزه تعلیم خود به بالاترین سطح دانش و معرفت دست یابد و شهید مطهری نمونه برجسته این حوزه است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ویژگی دیگر معلم را بیان او دانست و گفت: بیان معلم بالاترین نقش را در جذب مخاطب ایفا میکند.

وی گفت: معلم با رابطه عاطفی می‌تواند دانش خود را به دانش‌آموزان منتقل نموده و او را به سعادت برساند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به کسانی که با دانش لازم به حوزه بازار راه یافتند از نظر رفاه و زندگی و درآمد با کسانی که درس را رها کردند فاصله بیشتری دارند.

وی یکی از ویژگی‌های بارز شهید مطهری را دغدغه سعادت جامعه و رستگاری خواند و گفت: این دغدغه بود که در بالاترین سطح از دانش روی آورد.

این مسئول، با بیان اینکه تمام موارد علمی در آموزش و پرورش آماده شده است تا به دانش بالاتری دست یابند، خاطرنشان کرد: نیروها مناسب با نیاز کشور تربیت شوند.

ابوترابی‌فر با اشاره به اینکه شهید مطهری تمام حوزه‌ها را می‌شناخت، تصریح کرد: امروز در حوزه آموزش و پرورش و حوزه عالی کشور باید به نیاز جوانان توجه داشته باشیم و بدانیم به کدام حوزه باید بیشتر بپردازیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز