خبرگزاری کار ایران

استاندار بوشهر:

استان بوشهر پایلوت دولت الکترونیک می‌شود

کد خبر : ۱۶۵۰۲۴

برنامه های توسعه ای بدون مشارکت و یا با مشارکت محدود مردم قابل اجرا نخواهند بود و هر اقدامی در این زمینه باید مبتنی بر مشارکت مردم باشد.

استاندار بوشهر گفت: بدنبال این هستیم که استان بوشهر پایلوت دولت الکترونیک شود و توافق‌هایی نیز در این زمینه انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، مصطفی سالاری در نشست هم اندیشی دانشگاه خلیج فارس برای توسعه استان افزود: امیدواریم این طرح به زودی ابلاغ و اجرای آن در استان بوشهر آغاز شود.

وی با بیان اینکه پیگیر احیا کمیسیون تعامل نفت با استان هستیم، تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم بتوانیم این تعامل بصورت ساختارمند با وزارت نفت برقرار شود.

سالاری در ارتباط با اتصال راه آهن به بندر اظهار کرد: کارهای توسعه بندر انجام شده و باتوجه به اهمیت اتصال راه آهن به بندر این امر را با جدیت پیگیری می‌کنیم، تامین اعتبار لازم در شورای اقتصاد انجام شده است و به این امر خوش بین هستیم.

وی با تاکید بر مشارکت مردم در برنامه ریزی‌ها گفت: برنامه‌های توسعه‌ای بدون مشارکت و یا با مشارکت محدود مردم قابل اجرا نخواهند بود و هر اقدامی در این زمینه باید مبتنی بر مشارکت مردم باشد.

استاندار بوشهر با تاکید بر پویایی و نشاط در دانشگاه‌ها بیان کرد: انتظار داریم در دانشگاه‌ها فضایی بانشاط ایجاد شود در غیر این صورت استعداد‌ها در محیط عبوس و گرفته امکان رشد نخواهند یافت.

وی ادامه داد: دانشگاه از فعالیت‌های اجتماعی دانشجویان استقبال کند اما این فعالیت‌ها باید با رعایت قوانین انجام شود ضمن اینکه باید از تحمیل سلایق خود به دانشجویان و اساتید نیز خودداری کنیم.

استاندار بوشهر یادآور شد: در برنامه ریزی‌های توسعه استان داریم به سرعت کار می‌کنیم و انتخاب مشاورین تا یک ماه دیگر انجام می‌شود و کارگروه‌هایی زیر مجموعه این طرح با حضور اساتید خواهیم داشت و در برنامه ریزی‌های توسعه استان بدون شک از حضور اساتید بهره خواهیم برد.

وی با تاکید بر ایفای نقش جدی‌تر دانشگاه خلیج فارس در توسعه استان گفت: در خصوص توسعه واحدهای پژوهشی کارهای خوبی انجام شده است و از برنامه‌های دانشگاه در این زمینه حمایت می‌کنیم.

سالاری خاطرنشان کرد: برای ایفای نقش هرچه بیشتر دانشگاه خلیج فارس در توسعه استان و بهره‌مندی هرچه بیشتر از توانمندی اساتید دانشگاه چهار همایش پیش بینی شده است که در این همایش‌ها باتوجه به اولویت‌های توسعه‌ای استان در مطالعات طرح توسعه و جذب سرمایه گذاران اساتید دانشگاه را در کنار خود خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه زمین برای ساخت واحدهای مسکونی سازمانی برای اساتید پیگیری می‌شود، گفت: چند منطقه گردشگری در استان در حال تعریف است که در یکی از این مناطق به انتخاب خود دانشگاه زمینی برای ایجاد مجموعه فرهنگی رفاهی دانشگاه خلیج فارس در نظر گرفته می‌شود و برای ساخت آن نیز کمک می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز