خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج:

بلندترین مجسمه خاورمیانه در سنندج نصب می شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۰۰۶

این مجسمه به منظور تجلیل از شهدای شیمیایی مناطق کردنشین و شهر حلبچه کردستان عراق در پارک جنگلی آبیدر سنندج نصب خواهد شد.

شهردار سنندج ازنصب بلندترین مجسمه خاورمیانه در سنندج خبرداد و گفت: به منظور تجلیل از شهدای شیمیایی مناطق کردنشین و شهر حلبچه کردستان عراق, مجسمه یادمان شهدای شیمیایی در پارک جنگلی آبیدر سنندج نصب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، کامیاب شادمان روز شنبه در دیدار اعضای شورای شهر با مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان در سنندج تصریح کرد: مجسمه یادمان شهدای شیمیایی، اثر استاد هادی ضیاء الدینی هنرمند برجسته کردستانی است که خلق آن به پایان رسیده و بزودی نصب خواهد شد.

وی با اعلام آمادگی جهت همکاری های بیشتر در زمینه دفاع مقدس افزود: شهرداری و شورای شهر سنندج آمادگی هرگونه همکاری مشترک در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

شادمان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر اقدامات ارزنده و بسیار خوبی از سوی دستگاه های استان صورت گرفته است که امیدواریم این حرکت ها پررنگ تر و پرشتاب تر از گذشته همچنان ادامه یابد و بتوانیم فرهنگ دفاع مقدس را وارد جامعه کرده و از ظرفیت های موجود بهره ببریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز