خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشورخبرداد:

۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به نگهداری راه های چهارمحال وبختیاری اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۷۸

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر به استان گفت: ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال جاری به نگهداری راه های استان اختصاص یافت.

ˈداوود کشاورزیانˈ پس از نشست با استاندار و شنیدن نقطه نظرات ایشان در ارتباط با جذب اعتبارات لازم برای به اتمام رساندن پروژه های مربوط به راهداری در حاشیه بازدید از روند تکمیل طرح های عمرانی نیمه تمام چهارمحال وبختیاری در بخش راه های استان گفت: مبلغ اختصاص یافته برای اجرای بهسازی، روکش آسفالت و حذف نقاط حادثه خیز هزینه می شود.

به گزارش ایلنا از چهارمحال و بختیاری، وی با اشاره به حفرچند تونل ارتباطی در مسیر ارتباطی چهارمحال وبختیاری به خوزستان، گفت: تکمیل این تونل ها و تکمیل محورهای ارتباطی طرفین از برنامه های اولویت دار وزارت راه و شهرسازی در این استان است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با اشاره به فرسودگی برخی ماشین آلات راهداری این استان، اضافه کرد: برای نوسازی ماشین آلات راهداری این استان نیز اعتبار خاصی اختصاص می یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با توجه به کوهستانی بودن چهارمحال و بختیاری بخشی از این اعتبار از محل بودجه های ملی تأمین می شود.

کشاورزیان دراین بازدید به ترتیب با نماینده شهرستان های فارسان، کوهرنگ، کیار، نماینده شهرستان بروجن و نماینده شهرستان لردگان در حوزه های انتخابیه خود ملاقات و در رابطه با مشکلات راه های این شهرستان ها با آنها به گفتگو پرداخت و مورد استقبال فرمانداران این شهرستان ها قرار گرفت.

گفتنی است رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در سفر به چهارمحال وبختیاری از روند تکمیل مسیر تونل دشتک به فارسان، چهارخطه بروجن به لردگان و خوزستان، راه ارتباطی شهرکرد - کوهرنگ، اردل و ناغان نیزدیدن کرد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز