خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد:

پذیرش بیش از ۱۵ هزار نفر معتکف در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۹۲۸

در سال گذشته در هر مسجد استان که مراسم معنوی اعتکاف برگزار شده بود، هشت برنامه شامل نشست‌ها، حلقه‌های دینی، سخنرانی، محافل قرآنی، قرائت ادعیه و زیارت عاشورا نیز برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ظرفیت ما برای پذیرش معتکفان ۱۵ هزار نفر است و با توجه به اینکه بخش عظیمی از این جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند می‌طلبد برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت‌الاسلام سعید مهدوی‌امین در نشست هماهنگی مراسم معنوی اعتکاف که در دفتر امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد، گفت: در اعتکاف امسال ۱۲۶ مسجد در استان لرستان میزبان معتکفان هستند.

وی اضافه کرد: ظرفیت ما برای پذیرش معتکفان ۱۵ هزار نفر است و با توجه به اینکه بخش عظیمی از این جمعیت را جوانان تشکیل می‌دهند می‌طلبد برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از این فضای معنوی انجام پذیرد.

حجت‌الاسلام مهدوی با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها و مدارس نیز مراسم معنوی اعتکاف را برگزار می‌کنند، افزود: در سال گذشته در هر مسجد استان که مراسم معنوی اعتکاف برگزار شده بود، هشت برنامه شامل نشست‌ها، حلقه‌های دینی، سخنرانی، محافل قرآنی، قرائت ادعیه و زیارت عاشورا نیز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز