خبرگزاری کار ایران

برای اجرای برنامه‌ها در ایام ارتحال امام خمینی(ره) صورت می‌گیرد؛

تشکیل ستادهای ۹ گانه متناظر در فرمانداری‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۷۲۳

برای برگزاری با شکوه مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)، نوآوری و خلاقیت در برنامه ریزی ها ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و جانشین ستاد بزرگداشت ارتحال در اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: باید تلاش شود تا با برنامه‌محور کردن نشست کمیته‌های تخصصی برگزاری بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره)، بتوانیم در تاریخ‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد مراسم باشکوهی نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ رسول یاحی اظهار داشت: در سال‌های قبل برنامه‌ریزی‌های مشخصی وجود داشته که هر ساله با‌‌ همان شیوه‌های اجرایی برنامه پیش رفته است و شکل‌ کلی برنامه‌ها مشخص است، اما با توجه به نامگذاری امسال بنام «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» آنچه اکنون باید بیشتر به آن توجه شود نوآوری و خلاقیت در برنامه‌ریزی‌هاست.

وی افزود: انتظار می‌رود امسال هم برنامه‌های جدیدی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و خدمات‌رسانی ارائه گردد تا بتوانیم کار زیباتری را به صورت نوآورانه انجام داده و این مراسم‌ها را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم.

یاحی با تاکید بر اینکه امام(ره) متعلق به هیچ جریان و گروه خاصی نیست؛ گفت: جایگاه حضرت امام(ره) و منزلت این مرد خدائی بعنوان معمار انقلاب نزد همگان شناخته شده است و وظیفه‌ای که ما به عنوان دستگاه حاکمیتی بر عهده داریم، فراهم آوردن بسترهای مناسب برای حضور مردم علاقمند و دوستدار حضرت امام(ره) برای بزرگداشت انسانی با افکار و ایده‌های بلند در این ایام است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خواستار تشکیل ستادهای ۹ گانه متناظر در فرمانداری‌ها برای اجرای برنامه‌های مصوب در کلیه شهرستان‌ها شد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این جلسه اظهار داشت: دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی استان باید با استفاده از نخبگان فرهنگی و هنری در طراحی تبلیغات وبرگزاری مراسم‌ها بهره‌مند شوند.

احمد جمشیدی در ادامه بااشاره به نقش مهم رسانه‌ها در این خصوص افزود: رسانه‌ها باید با بازخوانی دیدگاه‌های حضرت امام(ره) و همچنین نظرات شخصیت‌های جهانی درخصوص آن حضرت، نقش پویا تری در معرفی اندیشه‌های حضرت امام(ره) به جامعه به ویژه نسل جوان در شرایط امروز داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز