خبرگزاری کار ایران

قرار نیست از انتخابات فدراسیون کشتی کناره‌گیری کنم؛

خادم: قصد تقابل با وزارت ورزش را ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۰

من قبلا هم گفته‌ام قصد تقابل با وزارت ورزش و جوانان را ندارم و اگر در زمینه انتخابات ورود کرده‌ام قصدم کمک به کشتی است و بر اساس همین اصل باید تعامل با وزارت ورزش و جوانان را نیز مورد اهمیت قرار داد.

کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی بااشاره به این موضوع که تا اخر در انتخابات باقی خواهند ماند گفت: من در صدد تقابل با وزارت ورزش نیستم و برای کمک به کشتی آمده ام.

امیر خادم در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: در شرایط فعلی من فکر می کنم برای وزارت ورزش شرایط انتخابات فدراسیون کشتی فراهم نیست چراکه بحث تغییر اساسنامه فدراسیون‌ها از سوی ioc جدی است و تا زمانی که توافق نهایی در این خصوص حاصل نشور طبیعتا انتخاباتی هم در کار نخواهد بود.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی اصلی‌ترین خواسته‌ جامعه کشتی از کمیته ملی المپیک این است که به صورت جدی بحث برگزاری انتخابات فدارسیون کشتی را پیگیری و تا مرحله برگزاری پیش ببرد. من در گذشته بارها تاکید کردم که انتخابات فدراسیون کشتی باید قبل از انتخابات فدراسیون‌هایی مانند تیرو کمان و جودو برگزار می‌شد ولی توجهی نشد. من پیشنهاد می‌کنم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هرچه سریعتر زمینه در یک فضای سالم زمینه اصلاح اساسنامه‌ها را فراهم و نسخه اصلاح شده را از طریق کمیته به ioc ارسال کند چرا که این نهاد بین‌المللی تنها کمیته ملی المپیک است که به رسمیت می‌شناسد.

امیررضا خادم درخصوص اینکه آیا همچنان در انتخابات فدراسیون کشتی باقی خواهند ماند یا نه، اظهار داشت: بله من هستم و آخر هم خواهم ماند.

وی در پاسخ به سوالی دیگری که شرایط و جو حاکم بر انتخابات فدراسیون کشتی را چگونه پیش بینی می کند، گفت: به طور یقین باید ببنیم وزارت ورزش و جوانان از کدام کاندیدا حمایت می کند. نکته مهم انتخابات که بسیار هم حائز اهمیت است همین موضوع است که وزارت ورزش و جوانان از چه کاندیدایی حمایت می‌کند چون که عمدتا هم کاندیدای مورد حمایت وزارت ورزش به عنوان رئیس انتخاب می شود.

خادم اظهار داشت: من قبلا هم گفته‌ام قصد تقابل با وزارت ورزش و جوانان را ندارم و اگر در زمینه انتخابات ورود کرده‌ام قصدم کمک به کشتی است و بر اساس همین اصل باید تعامل با وزارت ورزش و جوانان را نیز مورد اهمیت قرار داد.از سیاست های اصلی یک رئیس فدراسیون همراهی با سیاست های کلان ورزش کشور است و بنده با مدیران ارشد ورزش مشکلی ندارم و بهترین راه را ارتباط با آنها می‌دانم.

خادم در پایان تاکید کرد: البته من تصورم این است که وزارت ورزش و جوانان بنای همکاری و حمایت از بنده را ندارند و من نیز دراین شرایط به تنهایی وارد انتخابات می شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز