پیشتازی صنعت در جشنواره تولیدات روابط عمومیهای استان مرکزی؛ بیشترین جوایز جشنواره “شهید نهرمیانی” در دستان هپکو

شرکت هپکو در جشنواره تولیدات روابط عمومیهای استان مرکزی یادبود شهید نهرمیانی با کسب 5 رتبه، بیشترین جوایز را به خود اختصاص داد.
به ایلنا به نقل از روابط عمومی هپکونیوز؛ جشنواره تولیدات روابط عمومیهای استان مرکزی؛ یادبود “شهید نهرمیانی” در دو سطح شرکتها و دستگاههای اجرایی استان با حضور مسئولان ارشد برگزار شد.
در این جشنواره که بیش از 5600 اثر از تولیدات روابط عمومیهای استان طی سال 1403، به دبیرخانه رسیده بود، 72 اثر توسط 18 داور برتر شناخته شدند.
در این راستا رتبه دوم بخش خبر به آذراسفندیاری و رتبههای دوم بخش گزارش تصویری و تیزر به علیرضا کمال آبادی کارشناسان روابط عمومی شرکت هپکو اختصاص یافت، همچنین مجید عبدالحمیدی روابط عمومی شرکت هسکو رتبه نخست بخش برندینگ و رتبه سوم تیزرا کسب کرد.
تقویت روابط عمومی، عامل موفقیت و پایداری سازمان
در این جشنواره مهدی زندیهوکیلی استاندار مرکزی بیان کرد: روابط عمومی موفق میتواند به سازمانها کمک کند تا ارتباط مؤثری با ذینفعان خود برقرار کنند، از بازخوردها بهرهبرداری کنند و استراتژیهای خود را بر اساس نیازهای جامعه و عملکرد خود تنظیم کنند، همچنین، این سیستم میتواند به ایجاد فرهنگ سازمانی قوی و تقویت همکاری بین کارکنان و مدیریت کمک کند.
وی تصریح کرد: سرمایهگذاری در روابط عمومی و تقویت آن به عنوان یک ابزار استراتژیک، میتواند به طور چشمگیری به موفقیت و پایداری یک سازمان کمک کند.
استاندار مرکزی یکی از مهمترین نقشهای روابط عمومیها را تبیین اقدامات و به تصویر کشیدن سعی و تلاش خادمین مردم با ابزار هنر و رسانه برشمرد و گفت: جایگاه روابط عمومی یک جایگاه مدیریتی است، روابط عمومی در هر دستگاهی باید از نزدیکترین افراد به مدیر باشد و در نحوه عملکرد سیستم خود تاثیرگذار باشد و مرتب بازخوردهای اصلاحی داشته باشد.