خبرگزاری کار ایران

با حضور شهردار و اعضای شورای شهر؛

فرهنگسرای " شهر " در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۱۲۵۹

فرهنگسرای " شهر " با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کرمانشاه افتتاح شد.

با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه، فرهنگسرای " شهر " در کرمانشاه به افتتاح و بهره برداری رسید.

به گزارش " ایلنا " از استان کرمانشاه، در این مراسم، شهردار کرمانشاه اظهار داشت: توسعه زیرساختهای فرهنگی نقش بسیار مهمی در ایجاد بسترهای لازم برای ورود به دیگر حوزه های جامعه را دارد.

" پیمان قربانی " با اشاره به اینکه رویکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه، در سال جاری بیشتر فرهنگی خواهد بود، گفت: تلاش ما این است که در کنار توسعه مبلمان شهری و نیز ایجاد بسترهای شهرنشینی، در موضوع فرهنگ نیز کارایی ها و پتانسیل های کرمانشاه را به فعلیت برسانیم.

در این مراسم، رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز اظهار داشت: در سال جاری شورای اسلامی شهر کرمانشاه تلاش های بسیاری برای ایجاد بسترهای لازم در حوزه فرهنگ این خطه از ایران اسلامی خواهد داشت.

خسرو زرافشانی گفت: ایجاد " سرای محله " و فرهنگسرا در کلانشهر کرمانشاه نیازی جدی و مهم است که خوشبختانه کلید این کار از سال گذشته زده شده است تا جایی که شاهد بودیم که در هفته پیش سرای محله " گل نرگس " کرمانشاه نیز در محله کسرای این شهر به افتتاح رسید.

رییس شورای اسلامی شهر کرمانشاه تاکید کرد: در سال جاری طرح های فرهنگی دیگری نیز در دستور کار شهرداری و این شورا قرار دارد که به تدریج به بهره برداری خواهند رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز