خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

زنجان دومین استان استفاده کننده از آسفالت پلیمری درسطح کشورخواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۷۶۴

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برای آسفالت راه های استان ۵۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان, گفت: متاسفانه بهره برداران معادن از خودروهای سنگین که دارای بار اضافه هستند برای تردد در جاده های روستایی استفاده می کنند که این امر موجب خرابی آسفالت می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان, حافظ باباپور در نشست مطبوعاتی مدیران کل شورای هماهنگی حمل و نقل استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر نقشه به‌ روز و به هنگام شده استان زنجان تهیه و در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۲۲۵ دستگاه ماشین‌آلات با ۴۵۰ پرسنل نیز به مسافران خدمات مورد نیاز را ارائه کردند، افزود: به مناسبت عید نوروز ۲۸ راهدارخانه در استان زنجان فعال شد که ۵۵ اکیپ راهداری نیز در ایام عید نوروز خدمات لازم را ارائه کردند

باباپور با اشاره به ۲۵ گشت راهداری ویژه نوروز در استان زنجان ادامه داد: ‌ بیش از ۲۸ گردنه در استان زنجان وجود دارد که سه گردنه مهم در محور زنجان به بیجار و دو گردنه مهم در محور زنجان به دندی در طول ایام نوروز خدمات لازم به مسافران ارائه شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بنرهایی توسط این اداره کل تهیه شده و در معابر عمومی و محورهای مواصلاتی استان زنجان نصب شد، افزود: ۳ هزار و ۵۰۰ تن لکه گیری راه های استان زنجان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در ۳۰۰ کیلو متر از راه های استان خط کشی انجام شد، ادامه داد: برجسته سازی نقاط حادثه خیز با ۲۰۰ متر مربع و نصب چهار تابلوی جدید از دیگر اقدامات انجام شده است.

این مسئول با اشاره به استفاده اداره کل از آسفالت پلیمری در راه های استان زنجان افزود: استان زنجان بعد از استان البرز دومین استانی است که امسال از این نوع آسفالت استفاده خواهد کرد.

این مقام مسئول در زنجان با اشاره به مزیت های استفاده از این آسفالت تصریح کرد: عمر این آسفالت ۱۵-۱۰سال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه برای آسفالت راه های استان ۵۰ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بهره برداران معادن از خودروهای سنگین که دارای بار اضافه هستند برای تردد در جاده های روستایی استفاده می کنند که این امر موجب خرابی آسفالت می شود.

وی با اشاره به اینکه تکمیل راهدارخانه ها و پایگاه های امداد جاده ای در دستور کار است، ادامه داد: ۹.۵ میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز