خبرگزاری کار ایران

توزیع ۱۳۷هزار سبد غذایی بین نیازمندان از سوی جمعیت داوطلبان هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۳۸

۴هزار و ۶۷۴ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایام عید نوروز به خانه تکانی برای این سالمندان و خرید اقلام مورد نیاز آن‌ها و همچنین تهیه سفره هفت سین برای این سالمندان پرداختند.

ایلنا: رئیس جمعیت داوطلبان هلال احمر از توزیع ۱۳۷ هزار سبد غذایی بین نیازمندان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " فرحناز رافع " پیش از ظهر امروز در نشست خبری در مرکز جمعیت داوطلبان هلال احمر، به فعالیت‌های این نهاد در نوروز امسال اشاره کرد و افزود: برای اولین بار در ایام نوروز طرح نیابت را برگزار کردیم که بیش از ۱۰ هزار و ۸۲۷ نفر از سالمندانی که تنها بودند و کسی پیش آن‌ها نبود تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: ۴هزار و ۶۷۴ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایام عید نوروز به خانه تکانی برای این سالمندان و خرید اقلام مورد نیاز آن‌ها و همچنین تهیه سفره هفت سین برای این سالمندان پرداختند.

وی همچنین به اجرای طرح داوطلب یار امداد و نجات اشاره کرد و افزود: این طرح از ۲۳ اسفند ماه آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه داشت.

رئیس جمعیت داوطلبان هلال احمر تصریح کرد: در این طرح حدود هزار و ۴۵۴ پزشک و پیراپزشک مشارکت کردند که ۷۲ نفر از آن‌ها زنان بودند.

رافع با اشاره به اینکه ۴هزار و ۷۴۵ نفر روز پزشک در پایگاههای امداد و نجات همکاری داشتند افزود: آن‌ها در پایگاههای امداد و نجات به ویزیت رایگان، پانسمان، تزریقات، اندازه‌گیری فشار و قند خون می‌پرداختند.

وی همچنین به اجرای طرح فرشتگان رحمت اشاره کرد افزود: با همت مردم توانستیم خدمات قابل توجهی ارائه دهیم به طوری که بیش از ۱۳۷ هزار سبد عیدانه تهیه شد که توزیع آن همچنان در حال انجام است.

به گفته وی ارزش کمک نقدی و غیر نقدی مردم ۱۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود.

وی افزود: این ۱۳۷ هزار سبد غذایی بین زنان سرپرست خانوار، معلولین و سالمندان توزیع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز