خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس جمهور:

انتظار دولت از استانداران و فرمانداران ایجاد آرامش در بازار است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۵۸۰

محدودیت در منابع ارزی طی سالیان گذشته محاسبات پایه های حامل های انرژی را بر هم ریخت ولیکن طی ۶ ماه اخیر با تلاش دولت و مسئولین موتور تولید قطعنامه علیه ایران متوقف شده و با بازگشت آرامش به بازار نگرانی ها کمتر شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: از دیگر ماموریت های مورد انتظار دولت ایجاد آرامش در بازار می باشد و ضروری است که با پایش بازار و وضعیت کالا و خدماتی که وابستگی بیشتری به حامل های انرژی دارند افزایش نرخ حامل های انرژی مورد مراقبت بیشتری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اجرای پرداخت نقدی در مرحله اول هدفمندی یارانه ها گفت: علی رغم قانون روشن متاسفانه به عنوان یک بسته جامع گام های لازم و مناسب برداشته نشده است و دولت توانست از سقف ۵۰ درصدی میزان افزایش حامل های انرژی پرداخت نقدی را بین خانواده های مستحقق به اجرا درآورد.

وی افزود: محدودیت در منابع ارزی طی سالیان گذشته محاسبات پایه های حامل های انرژی را بر هم ریخت ولیکن طی ۶ ماه اخیر با تلاش دولت و مسئولین موتور تولید قطعنامه علیه ایران متوقف شده و با بازگشت آرامش به بازار نگرانی ها کمتر شده است.

شریعتمداری رکود و تورم را به عنوان دو محدودیت جدی در بخش حامل های انرژی بر شمرد و اظهار داشت: با توجه به نگرش دولت تدبیر امید، شیب افزایش حامل های انرژی محدود شده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دریافت یارانه بدون نیاز امروز یک ارزش محسوب نمی گردد و این اقدام از وظایف مهم دولت به شمار می رود.

وی ارائه خدمات مناسب را از سوی دولت در قبال افزایش نرخ حامل های انرژی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با توجه به پر حجم بودن اجرای ثبت نام مجدد در مرحله دوم هدفمندی یارانه ها؛ زیرساخت های لازم در حوزه مخابرات برای ایجاد آرامش در مجموعه صورت گرفته است.

وی با اشاره به نظر مثبت دکتر روحانی مبنی بر سادگی فرم هدفمندی یارانه ها گفت: افراد با دارا بودن شماره ملی و حساب مختص یارانه ها می توانند با مراجعه به سایت رفاهی به آدرس www. refahi. ir تقاضامندی خود را نسبت به دریافت یارانه اعلام نمایند. و سعی ما بر این است که با سهولت در اجرای ثبت نام این اقدام در زمان کمتری انجام شود.

وی تصریح کرد: بخشی از افزایش حامل های انرژی از قبل اعلام شده و دولت طی بخشنامه ای هر گونه افزایش قیمت را در زمان اجرای هدفمندی یارانه ها ممنوع اعلام نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز