خبرگزاری کار ایران

معاون بنیاد شهید:

والدین شهدا نیازمند رسیدگی های بیشتری هستند

کد خبر : ۱۵۷۱۳۸

در صورتی که در بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران احساس شود، امکانات داخلی منازل آنها نیاز به بهینه سازی دارد، این اقدام از سوی معاونت عمران و مسکن انجام می شود.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اهتمام به خدمات رسانی به همسران و مادران شهدا، گفت: سن والدین شهدا رو به افزایش است و به لحاظ قوای جسمانی، نیازمند رسیدگی های بیشتری هستند که توجه به آن از جمله وظایف بنیاد شهید است.

به گزارش ایلنا به نقل از بنیاد شهید، سید حسین هادیانی تکریم همسران و مادران شهدا را اقدامی واجب خواند و بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بزرگداشت ۲۴ فروردین که به این روز نامگذاری شده، تاکید کرد.

وی پاسداشت جایگاه همسران و مادران شهدا را امری پسندیده دانست و اظهار داشت: نامگذاری یک روز به نام مادران و همسران شهدا یک ضرورت بود زیرا این افراد جایگاه والایی در جامعه ایثارگران دارند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه شهدا پرورش یافته دامان مادران خود هستند که در نهایت راه جهاد و شهادت را برگزیده اند، تصریح کرد: این مادران شایسته تقدیر و نکوداشت هستند و باید در یک مناسبت به صورت ویژه تکریم شوند.

هادیانی با اشاره به نقش موثر همسران شهدا در اعزام آنها به میادین جنگ بر تقدیر از این زنان فداکار و صبور نیز تاکید کرد.

به گفته وی، سن والدین شهدا رو به افزایش است و به لحاظ قوای جسمانی، نیازمند رسیدگی های بیشتری هستند که توجه به آن از جمله وظایف بنیاد شهید است.

وی تصریح کرد: در صورتی که در بازدید از خانواده شهدا و ایثارگران احساس شود، امکانات داخلی منازل آنها نیاز به بهینه سازی دارد، این اقدام از سوی معاونت عمران و مسکن انجام می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز