خبرگزاری کار ایران

بازی " مربی ورزشی " وارد بازار گیم می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۳۱۳

بازی رایانه‌ای " مربی ورزشی " درسبک حرکتی مرحله تولید را سپری کرده و بزودی وارد بازار گیم می‌شود.

ایلنا: محمدعلی عباس پور(تولید کننده بازی رایانه ای مربی ورزشی) گفت: این بازی تلفیقی است از خلاقیت گروهی از مهندسین شرکت نرم افزاری اونیک و در تولید آن از فناوری روز دنیا با هدف سلامتی همگانی استفاده شده که در نوع خود در میان بازیهای ایرانی بی نظیر است.

به گزارش ایلنا؛ وی ادامه داد: در بازی مربی ورزشی از حرکات استادان رزمی کار مطرح کشور فیلمبرداری شده تا حرکات ورزشی اصولی در نرم افزار بازی قرار گیرد.

عباس پور با یادآوری اینکه کاربر با کسب امتیازات لازم در هر مرحله از بازی می‌تواند به حرکت بعدی بپردازد، افزود: این سامانه به صورت لحظه‌ای به کاربر نشان می‌دهد که کدام قسمت از بدن او به صورت صحیح حرکت را انجام می‌دهد و کدام قسمت‌ها نیاز به اصلاح دارند.

مدیر پروژه بازی رایانه‌ای مربی ورزشی توضیح داد: این بازی درسبک حرکتی برای گروه سنی۵ سال به بالا ساخته شده و در سه مرحله گرم کردن، حرکات اولیه و حرکات پیشرفته طراحی شده که هر مرحله حدود ۲۵ حرکت را شامل می‌شود.

عباس پور با یاد آوری اینکه مراحل ساخت بازی مربی ورزشی حدود ۲ سال زمان برده است، گفت: مراحل تولید بازی یادشده اواسط سال ۹۲ پایان یافت.

وی به فرآیند توزیع این بازی در بازار گیم اشاره کرد و ادامه داد: عرضه موفق بازی مربی ورزشی به بازار گیم بستگی به حمایت های مورد نیاز از طرف متولیان حوزه های آموزشی، ورزشی و تبلیغاتی همچون وزارتخانه های ورزش، آموزش و پرورش، سازمان ورزش شهرداری تهران صداو سیما و بنیاد ملی بازی های رایانه ای بستگی دارد.

تولید کننده بازی رایانه ای " مربی ورزشی " به امکانات طراحی شده برای کاربران در بازی اشاره کرد و گفت: کاربران در این بازی می‌توانند لباس مربی را انتخاب کرده و در ادامه با توجه به آمادگی بدنی خود حرکات بازی را انتخاب و شروع به بازی کنند. کاربر همچنین می‌تواند رکورد و امتیازهای قبلی کاربران و عکس‌های منتخب گرفته شده را در گالری مشاهده کنند.

عباس پور با یادآوری اینکه بازی مشابهی برند معروف نایک در دنیا وجود دارد که تنها برای کنسول XBOX۳۶۰ طراحی شده و هیچ بازی مشابهی بر روی PC در دنیا وجود ندارد.

وی به شخصیت اصلی یا همان مربی ورزشی موجود در بازی اشاره کرد و گفت: برای طراحی کاراکتر بازی از یکی از استادان رزمی کار کشور الگو برداری شده به طوری که حرکات های ورزشی وی درباشگاه ورزشی با سه دوربین فیلمبرداری و ضبط شده و در سیستم بازی پیاده شده است.

تولید کننده بازی رایانه‌ای مربی ورزشی افزود: ولی الله رییسی مدیر فنی، محسن طایی برنامه نویس و شهاب رجایی پناه طراح و گرافیست این بازی هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز