خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران:

تله کابین رامسر می تواند به مجموعه ای منحصر بفرد دردنیا تبدیل شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۹۴

تله کابین رامسر مجموعه منحصر بفرد در کشور است که حتی فضاهای مشابه در مالزی، سنگاپور و چین با آن قبل مقایسه نمی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: تله کابین رامسر با توجه به موقعیت ویژه به لحاظ نزدیکی جنگل و دریا و توانمندی سرمایه گذار می تواند به مجموعه ای منحصر بفرد در دنیا تبدیل گردد.

به گزارش ایلنا به نقل ازروابط عمومی استانداری، حسن خیریانپور در جلسه بررسی طرح های توسعه و مشکلات این مجتمع افزود: این نشست با تاکید استاندار مازندران با حضور مسولان ذیربط برگزار شده و پیش از این نیز دکتر فلاح از این مکان زیبا بازدید نموده و دستوراتی برای حل مشکلات داده بودند.

وی ادامه داد: تله کابین رامسر مجموعه منحصر بفرد در کشور است که حتی فضاهای مشابه در مالزی، سنگاپور و چین با آن قبل مقایسه نمی باشد.

خیریانپور بیان داشت: این مجموعه فرصت ممتاز گردشگری نه تنها برای مازندران بلکه کل کشور ایجاد نموده و باید مورد حمایت قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، تصریح نمود: غرب مازندران بویژه رامسر به لحاظ گردشگر پذیری جایگاه ممتازی دارد و باید از سرمایه گذاری در حوزه زیر ساخت ها حمایت شود.

گفتنی است؛ ایجاد طرح دریای ویژه، ساخت هتلی مناسب و تکمیل طرح های توسعه ای از جمله مصوبات این نشست بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز