خبرگزاری کار ایران

فرماندار چالوس:

در دور دوم سفرهای نوروزی نسبت به دور اول ۲۱ درصد رشد داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۹۳

از آنجایی‌ که جاده چالوس ورودی مسافران از مسیر تهران به مازندران است، شاهد بیشترین تردد خودروها در شهرستان چالوس بوده‌ایم.

فرماندار چالوس گفت: حضور مسافران نوروزی در دور دوم سفرهای نوروزی نسبت به دور اول ۲۱ درصد رشد داشته است.

محمد ناصر زندی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان داشت: از آنجایی‌ که جاده چالوس ورودی مسافران از مسیر تهران به مازندران است، شاهد بیشترین تردد خودروها در شهرستان چالوس بوده‌ایم.

وی با اشاره به تلاش پلیس راهور در مدیریت ترافیکی خوب در این مدت اظهار داشت: در تعطیلات نیمه دوم نوروز نیز ۱۰۰ درصد واحدهای اقامتی شهرستان تکمیل شده‌اند.

زندی اعلام داشت: یکی از نکات خوب و ویژه در این ایام حضور مسافران نوروزی در مراسم‌ ویژه ایام فاطمیه در حوزه شهرستان بوده است.

فرماندار چالوس گفت: با مدیریت و تلاش خوب نیروی انتظامی در مدت تعطیلات نوروزی شاهد کاهش جرایم در سطح شهرستان چالوس بودیم. در بحثجمع‌آوری زباله و پاکسازی معابر شهرداران مرزن‌آباد، چالوس و هچیرود با اقدامات مناسب توانستند این موضوع را به‌درستی مدیریت کنند.

وی با تأکید بر حفظ حرمت ایام فاطمیه گفت: از همه شهروندان و مسافران درخواست داریم در روز طبیعت ضمن رعایت مسایل امنیتی و زیست محیطی حرمت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را نگه‌ دارند.

زندی خاطرنشان کرد: مراکز تفریحی و گردشگری چالوس نیز در این ایام شاهد افزایش حضور مسافران بوده‌اند و تاکنون ۱۰ درصد رشد داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز