خبرگزاری کار ایران

به صعود مستقیم به امیدواریم؛

مهاجری: کار پدیده سخت تر است / الوند را در تختی می بریم

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۴۸

تیم پدیده که با یک امتیاز بیشتر در صدر قرار دارد کار دشواری را در آخرین دیدار مقابل گل گهر سیرجان در این شهر خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد اظهار کرد: با باوری که در بازیکنان تیم وجود دارد، قطعاً در هفته پایانی تیم صعود کننده به لیگ برتر خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهاجری که تیمش در هفته ماقبل پایانی لیگ دسته یک مقابل میزبان خود شهرداری بندرعباس به تساوی بدون گل دست یافت، افزود: دیروز فوتبال پاکی را شاهد بودیم. با توجه به اینکه تیم حریف برای کسب رتبه سوم می‌جنگید انگیزه بالایی برای پیروزی داشت و بهترین بازی فصل خود را مقابل ما انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد ادامه داد: ما نیز با کارت های بی‌دلیلی که داور در دیدار قبلی مقابل گیتی پسند به بازیکنان داد از در اختیار داشتن چند بازیکن اصلی مقابل شهرداری بندرعباس محروم بودیم اما با یک امتیازی که از این دیدار به دست آوردیم به ادامه کار امیدوار هستیم.

مهاجری عملکرد شاگردانش را در لیگ دسته یک فراتر از انتظار عنوان کرد و افزود: در شرایطی که در ابتدای فصل کسی تیم ما را باور نداشت، بازیکنان تلاش قابل تقدیری از خود به نمایش گذاشتند و با خودباوری این شرایط را به وجود آوردند.

وی با بیان اینکه شک نکنید در هفته پایانی تیم صعود کننده به لیگ برتر خواهیم بود، گفت: تیم پدیده که با یک امتیاز بیشتر در صدر قرار دارد کار دشواری را در آخرین دیدار مقابل گل گهر سیرجان در این شهر خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتسال سیاه‌جامگان مشهد ادامه داد: روز ۱۹ فروردین ماه در آخرین بازی در ورزشگاه تختی میزبان الوند همدان خواهیم بود که برای صعود به لیگ برتر باید در این دیدار برنده باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز