خبرگزاری کار ایران

هنوز هیچ چیز تمام نشده؛

میثاقیان: شانس صعود پدیده و سیاه جامگان برابر است

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۲۴۶

از شرایط خوب تیم‌های مشهدی در مسابقات و شادی مردم بسیار خوشحالم و امیدوارم هر دو نماینده استان به لیگ برتر راه پیدا کنند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اظهار کرد: هر دو نماینده استان شانس برابری برای صعود به لیگ برتر دارند.

به گزارش ایلنا، اکبر میثاقیان که تیمش در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک با نتیجه ۵ بر صفر مقابل گهر دورود به برتری دست یافت، گفت: هیچ یک از بازی‌ها آسان نیستند ولی به لطف خدا با انجام یک بازی خوب و کسب ۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتیم.

وی افزود: با توجه به رقابت تنگاتنگی که با تیم سیاه‌جامگان برای صعود به لیگ برتر داریم فشار روانی زیادی بر روی بازیکنان و کادر فنی وجود دارد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده با بیان اینکه هنوز هیچ چیز تمام نشده، ادامه داد: هر دو تیم استان شانس برابری برای صعود به لیگ برتر دارند و قطعاً هر تیمی که تلاش بیشتری داشته باشد به این مهم دست خواهد یافت.

وی به دیدار پایانی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در این شهر اشاره و عنوان کرد: حریف پایانی ما تیم جوان و سرسختی است اما ما نیز نشان داده‌ایم در خارج خانه خوب نتیجه می‌گیریم.

میثاقیان عنوان کرد: از شرایط خوب تیم‌های مشهدی در مسابقات و شادی مردم بسیار خوشحالم و امیدوارم هر دو نماینده استان به لیگ برتر راه پیدا کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز