خبرگزاری کار ایران

ستاد هماهنگی خدمات سفر خطاب به مسافران نوروزی:

بدون اجازه روستائیان از آن‌ها عکاسی نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۴۴۵

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه شماره ۷ توصیه‌هایی را در رابطه با رعایت حریم‌های فرهنگی و استفاده از جاذبه‌های روستایی به گردشگران اعلام کرد.

ایلنا: ستاد هماهنگی خدمات سفر به مسافران نوروزی توصیه کرد در هنگام اقامت یا عبور از روستا‌ها به آداب، رسوم، فرهنگ و اعتقادات آن‌ها احترام گذاشته و فرهنگ تکریم از جامعه میزبان را پاس بدارند و بدون هماهنگی و کسب اجازه نسبت به عکس برداری یا ورود به باغات و اراضی روستائیان پرهیز کنند.

به گزارش ایلنا، ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با صدور اطلاعیه شماره ۷ توصیه‌هایی را در رابطه با رعایت حریم‌های فرهنگی و استفاده از جاذبه‌های روستایی به گردشگران اعلام کرد متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به مسافران نوروزی توصیه می‌شود در هنگام اقامت یا عبور از روستاهای میهن عزیز اسلامی به آداب، رسوم، فرهنگ و اعتقادات آن‌ها احترام گذاشته و فرهنگ تکریم از جامعه میزبان را پاس بدارند و بدون هماهنگی و کسب اجازه نسبت به عکس برداری یا ورود به باغات و اراضی روستائیان پرهیز کنند.

مسافران عزیز از طریق خرید صنایع دستی و سایر تولیدات روستایی می‌توانند نقش مثبتی در اشتغال زایی و شکوفایی اقتصاد بومی و محلی روستائیان ایفا کنند.

مطالعه نسبت به جامعه میزبان و برنامه ریزی مناسب قبل از سفر می‌تواند در فراهم آوردن اوقات خوشی در ایام سفر و اقامت در مناطق روستایی و عشایری نقش موثری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز