خبرگزاری کار ایران

کفاشیان در نشست خبری مطرح کرد؛

صعود به المپیک و میزبانی جام ملت‌ها آرزوهای فوتبال در سال ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۴۳۹

سال آینده برای فوتبال بسیار مهم است. برهمین اساس سال آینده سال شفاف سازی است که در دستور کار فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاهها قرار می گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در بررسی گزینه های داخلی و خارجی مربیگری تیم امید بدنبال یک مربی کارنامه دار بودیم و اعتقاد دارم وینگادا از همه نظر مربی موفق و کارنامه داری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی کفاشیان که در جمع خبرنگاران در نشست خبری سخن می گفت با بیان این مطلب افزود: در مطالعاتی که در رابطه با تیم امید داشتیم، قصدمان این بود تا در المپیک حضور داشته باشیم. مدنظر ما این بود که یک سرمربی خوب با رزومه ای بالا و پرتجربه داشته باشیم. پس از کسب اطلاعات و بررسی در رابطه با مربیان داخلی و خارجی با وینگادا به نتیجه رسیدیم. در سابقه مربیگری وینگادا سرمربیگری تیم های امید و المپیک را می توان دید که موفق بوده و در واقع کلیه تجربیات با ایشان بوده است.

رئیس فدراسیون در ادامه گفت: برای یکسال ۳۶۰ هزار دلار قرارداد بستیم که در ۴ قسط پرداخت می شد و اگر تیم صعود کرد خوب مبلغ هم تغییر می کند. تیم امید، تیم خوبی است. دستیار ایرانی و خارجی در کنار وینگادا حضور دارد. وینگادا مهمترین برنامه ای که دارد بازیهای آسیایی اینچئون است که عملکرد خوبی داشته باشد. دو ماموریت بسیار مهم است. یکی از اهداف ما برای حضور تیم امید در المپیک است و هدف دوم ما کسب میزبانی جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۱۹ است. این دو هدف آرزوی فوتبال در سال ۹۳ است.

کفاشیان ادامه داد: تیم ملی هم در کنار برنامه امید، برنامه های خود را پیگیری می کند. کی روش دستیاران خارجی و داخلی خوبی را در اختیار خواهد گرفت تا در جام جهانی موفق باشیم. سال آینده تیم های جوانان، نوجوانان، فوتسال آقایان و بانوان نیز برنامه دارند و همه فعالیت ها در تمامی راهها پیگیری می شود.

وی در پایان گفت: سال آینده برای فوتبال بسیار مهم است. برهمین اساس سال آینده سال شفاف سازی است که در دستور کار فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاهها قرار می گیرد. امیدوار هستیم با فعالیتهای اقتصادی که می کنیم و با حمایت وزارت ورزش و جوانان به اهداف خود برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز