خبرگزاری کار ایران

سیروس مقدم:

همه سازندگان سریال پایتخت ۳ از تیم ملی حمایت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۱۴۸

امیدوارم فضای مثبت و شادابی که این سریال طنز تاثیرگذار بر روی طرفداران بی‌شمارش خواهد گذاشت، شاهد حمایت‌های مستمر مردم فوتبالدوست ایران از تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باشیم.

کارگردان سریال پایتخت سه هم در مراسم رونمایی نمادین از پیراهن تیم ملی حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون، سیروس مقدم با درباره نحوه حضور عوامل سریال پایتخت سه در آکادمی ملی فوتبال توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بخشی از فیلمبرداری سریال با مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی که منقش به نماد یوزپلنگ ایرانی بود، همزمان شد. در قسمتی از سریال، بهبود شوهر خواهر نقی به عنوان محیط بان حضور دارد و در دفاع از یوزپلنگ ایرانی در مناطق شمال کشور با شکارچیان درگیر شده و تیر خورده است. به همین دلیل ما سعی کردیم نگارش فیلمنامه به گونه‌ای پیش برود که علاوه بر مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی، از بهبود هم تقدیر شود.

وی ادامه داد: در همین راستا مسئولین فدراسیون فوتبال و سازمان محیط زیست قرار شد در جریان سریال، از این فرد به خاطر نجات یوزپلنگ ایرانی تجلیل کنند که خوشبختانه پیراهن تیم ملی با نقش زیبای یوزپلنگ و شادی صعود تیم ملی به جام جهانی، همراه شد.

کارگردان سریال پایتخت ۳ در پایان درخصوص نقش موثر این سریال در حمایت بیش از پیش مردم از تیم ملی گفت: همه سازندگان سریال پایتخت ۳ از تیم ملی حمایت می‌کنند. مطمئن هستم با پخش سریال پایتخت۳ تهیج عمومی و فرهنگ اعتمادسازی از سوی مردم برای حمایت از تیم ملی و بازیکنان، کادرفنی و کسانی که برای موفقیت ملی‌پوشان تلاش کرده‌اند، صورت می‌پذیرد و امیدوارم فضای مثبت و شادابی که این سریال طنز تاثیرگذار بر روی طرفداران بی‌شمارش خواهد گذاشت، شاهد حمایت‌های مستمر مردم فوتبالدوست ایران از تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز