خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم رونمایی نمادین از پیراهن تیم در سریال پایتخت سه

asdasd
کد خبر : ۱۵۲۰۵۹

تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، با پیراهنی که نماد یوزپلنگ ایرانی دارد، به مصاف حریفانش یعنی نیجریه، آرژانتین و بوسنی می‌رود.

مراسم رونمایی نمادین از پیراهن تیم ملی در سریال پایتخت ۳، صبح امروز در هتل آکادمی ملی فوتبال ایران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور جمعی از پیشکسوتان، مسئولان فدراسیون، بازیکنان تیم ملی جوانان بانوان به همراه کادرفنی، نماینده شرکت فناپ، نماینده بانک پاسارگاد، دپارتمان فوتبال ساحلی در سالن کنفرانس هتل آکادمی ملی فوتبال ایران برگزار شد.

در ابتدا جواد خیابانی، مجری این مراسم ضمن خوشامدگویی به حاضرین اعلام کرد تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، با پیراهنی که نماد یوزپلنگ ایرانی دارد، به مصاف حریفانش یعنی نیجریه، آرژانتین و بوسنی می‌رود.

وی همچنین پیام ویژه معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست را قرائت کرد که در آن آمده بود: ملت ایران، ملتی با تفکر صلح و رافت است و پناهگاه اقوام و ادیان گوناگون الهی است. یوزپلنگ آسیایی، در حالی نماد پیراهن تیم ملی ایران شد که همواره حق حیات برای مردم سراسر جهان را مغتنم شمرده است. به مسئولین فدراسیون فوتبال و تیم ملی ایران تبریک می‌گویم که قرار است در رقابت‌های جام جهانی از یوزپلنگ آسیایی، استفاده کرده و از اعضای فدراسیون فوتبال، دبیرکل فیفا، وزارت ورزش و جوانان، سازمان میراثفرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و همکارانم سپاسگزارم.

در ادامه مراسم علی کفاشیان، در جمع سازندگان و بازیگران مجموعه حاضر شد و با آنها به گفت وگو پرداخت. آندرانیک تیموریان بازیکن تیم ملی هم در این مراسم حضور دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز