خبرگزاری کار ایران

به صورت موقت؛

پل مکانیزه عابر پیاده میدان آزادی سنندج نصب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۳۱

فعلا این پل بصورت موقت ودر جهت رفع مشکلات ترافیک در این میدان نصب می شود. / امیدواریم با نصب این پل تردد شهروندان به سهولت صورت گرفته و مشکلات ترافیکی در این میدان تا حدودی مرتفع شود.

ایلنا: استاندار کردستان در جریان بازدید از روند ساخت پل مکانیزه میدان آزادی سنندج بر نصب موقت این پل تاکید کرد و گفت: به‌علت مشکلات ترافیکی شدید در هسته مرکزی سنندج وهمچنین وجود مشکلات فراوان در تردد شهروندان باید این پل به صورت موقت نصب شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، استاندار کردستان به همراه معاون امور عمرانی استانداری، شهردار ومعاون فنی وعمرانی شهرداری از روند احداثپل مکانیزه میدان آزادی سنندج بازدید کرد.
عبدالمحمد د زاهدی در این بازدید اظهار داشت: فعلا این پل بصورت موقت ودر جهت رفع مشکلات ترافیک در این میدان نصب می شود.
وی تصریح کرد: در راستای کاهش ترافیک باید مطالعات لازم برای احداثزیرگذر میدان آزادی در دستور کار شهرداری قرار گیرد.
شهردار سنندج نیز در خصوص مشخصات این پل اظهار داشت: این پل به طول ۹۱ متر و ۲ متر عرض بوده و دارای ۶ دستگاه پله برقی بصورت ورود و خروج است.
کامیاب شادمان یادآور شد: این پل به‌صورتی طراحی شده است که می توان در صورت نیاز پس از نصب جمع آوری شده و در محل‌های دیگر نصب شود.
وی در پایان سخنانش هزینه احداثاین پل را یک میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: امیدواریم با نصب این پل تردد شهروندان به سهولت صورت گرفته و مشکلات ترافیکی در این میدان تا حدودی مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز