خبرگزاری کار ایران

درگیری‌های یک خرچنگ و مرغ دریایی با آلودگی‌های ساحل دریا

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۸۴۵

شاهنگ کیانی از ساخت جدیدترین انیمیشن خود با نام «قیچی» که به مسائل محیط‌زیست و آلودگی‌های آن می‌پردازد، خبر داد.

شاهنگ کیانی کارگردان انیمیشن «قیچی» محصول مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی که در مرحله انیمیت قرار دارد، در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره این فیلم گفت: انیمیشن «قیچی» در مرحله انیمیت قرار دارد و مراحل ریل و طراحی فضای آن به اتمام رسیده است. این انیمیشن پنج دقیقه‌ای خواهد بود و باتوجه به مدت زمان آن، حدود یک سال را برای ساخت آن پیش‌بینی کرده‌ایم.

او درباره موضوع این انیمیشن توضیح داد: «قیچی» به محیط زیست و آلودگی‌های آن مربوط می‌پردازد؛ داستان درباره یک خرچنگ و مرغ دریایی است که درگیر آلودگی ساحل محل زندگی خود شده‌اند و در عین حال که دشمن یکدیگر هستند، در جایی مجبور می‌شوند به هم کمک کنند. علت انتخاب این داستان صدمه‌ای‌ست که موجودات در طبیعت به دلیل بی توجهی ما انسان‌ها متحمل می‌شوند.

این فیلمساز با اشاره به اینکه ما تنها یک کره زمین داریم و نگرانی برای از بین رفتن محل زندگی‌مان وجود دارد، درباره مخاطبان انیمیشن «قیچی» خاطرنشان کرد: درباره مخاطب نمی‌تونم نظر دهم چراکه کیفیت و جذابیت کار مخاطب را مشخص می‌کند.

کیانی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر مشغول انجام استوری ریل برای سریال‌های خارجی‌ست، درباره همکاری با مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی تاکید کرد: پس از «فصل پریدن»، این دومین همکاری من با مرکز گسترش است، باتوجه به پشتیبانی مرکز از کارهای کوتاه انیمیشن، این همکاری برای من تجربه خوبی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز