خبرگزاری کار ایران

«قیچی» و «قرقبان» در ویژه‌برنامه «سینماحقیقت»

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۶۴۹

شبکه مستند در دومین قسمت از ویژه‌برنامه «سینما حقیقت» به معرفی مستندهای «قیچی» و «قرقبان» پرداخته و با کارگردان این آثار گفت‌وگو کرده است.

به گزارش ایلنا، «سینما حقیقت» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید رسولی برنامه تولیدی شبکه مستند به مناسبت سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت است و تا انتهای جشنواره از ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود.

این برنامه امشب در گفت‌وگو با الناز دیبافر کارگردان مستند «قیچی» به موضوع  اثر یعنی «قصور پزشکی» پرداخته است. همچنین در ادامه با رضا فرهمند کارگردان فیلم تحسین‌شده «زنانی با گوشواره باروتی» که امسال با فیلم «نتهای مسی یک رویا» در بخش مسابقه ملی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت حضور دارد، گفت‌وگو  کرده است.

این برنامه سپس به معرفی مستند « قرقبان» به کارگردانی مشترک فتح‌الله امیری و نیما عسگری پرداخته است، مستندی که هنوز در صدر آرا مردمی این جشنواره قرار دارد.

پوشش بخش‌هایی از نشست خبری « قرقبان »، گپ و گفت با کارگردانان اثر و پخش بخش‌هایی از این مستند محیط زیستی، پخش بخش‌هایی از مراسم رونمایی از کتاب پژوهش‌های سینمایی محمد تهامی‌نژاد با حضور مؤلف و چهره‌های شناخته‌شده و  گفت‌وگو با مهدی شاه‌محمدی از اعضای هیئت انتخاب جشنواره  از دیگر بخش‌های این ویژه‌برنامه است.  

شبکه مستند با پخش ویژه‌برنامه «سینما حقیقت» به پخش رویدادهای سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت می‌پردازد.

این ویژه‌برنامه از ۱۹ آذر آغازشده و تا ۲۶ آذر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز