خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران عنوان نمود:

آرامش در جاده‌ها با حضور راهداران در نوروز ۹۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۷

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران خواستار آمادگی کامل راهداران برای ایمن سازی محورهای استان در نوروز ۹۳ شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران در نشست با مدیریت‌ها و رؤسای ادارات ایمنی این اداره کل که به منظور برنامه ریزی برای ایام نوروز در محل این اداره کل برگزار شد، خواستار آمادگی کامل راهداران برای ایمن سازی محورهای استان در نوروز ۹۳ شد.

به گزارش ایلنا از ساری، سید علی اسد با بیان این مطلب افزود: هر یک از کارکنان راه و شهرسازی استان باید با نگاه مدیریتی کارهای اجرایی را پیش برده و با داشته‌ها و نداشته‌های موجود بسازنند.

وی در ادامه برضرورت نظم در کار‌ها اشاره و تصریح کرد: باید در هر مکانی که در حال خدمت گذاری به مردم هستید با تمام توان وقت گذاشته و با ارائه برنامه‌های از پیش تعیین شده و منظم از هیچ کوششی برای آبادانی این استان و کشور عزیزمان دریغ ننماییم.

اسد در ادامه به اقدامات گسترده در زمینه ایمن سازی محورهای ارتباطی استان اشاره و افزود: این اداره کل تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا مسافران نوروزی جاده‌ها درآغاز سال جدید سفری کم خطر را تجربه نمایند. وی در ادامه خواستار ارائه طرح و برنامه از سوی همه ادارات تابعه شده و عنوان کرد: حفظ و حراست از حریم راه‌ها از اولویت‌های اصلی این اداره کل بوده و همه رؤسای ادارات تابعه و ستادی باید در طرح پاکسازی حریم راه‌ها فعال و کوشا بوده تا بتوانیم محوری پاک و ایمن را برای رانندگان و مسافرین نوروزی ایجاد نماییم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با نگاه ویژه بر عملیات اجرایی در زمینه‌های نوسازی ناوگان راهداری _ ساماندهی علائم و تجهیزات ایمنی راه‌ها _ اتمام در اجرای آسفالت شانه راه‌ها به منظور افزایش ضریب ایمنی _ اجرای طرح‌های مدیریت سرعت و آرام سازی ترافیک خواستار توجه همه رؤسای تابعه و ستادی به این بخش‌ها شد.

مهندس اسد در خصوص محورهای ارتباطی غرب استان اظهار داشت: با توجه به شرایط پیش آمده در غرب استان
(بارش سنگین برف) و خسارت فراوان به محورهای ارتباطی این منطقه، ضروری است نگاه ویژه‌ای به ایمن سازی و بهسازی محوهای فوق شود، چرا که در نوروز غرب استان پذیرایی هزاران گردشگر و مسافر است.

وی در این نشست خواستار توجه بیشتر به محورهای پر رفت و آمد استان از جمله محورهای شریانی هراز، کندوان سوادکوه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز