خبرگزاری کار ایران

لیست بهترین آموزشگاه های خوب زبان در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۴۶۵

امروزه یادگیری زبان انگلیسی یکی از ضروریات زندگی است که به دلیل اهمیت بسیار آن، نمی‌توان آن را پشت گوش انداخت. به همین دلیل افراد زیادی به دنبال بهترین آموزشگاه‌های خوب زبان در تهران هستند.

کسانی که به دنبال بهترین آموزشگاه زبان هستند، قطعا به دنبال پاسخ این پرسش هستند که یک آموزشگاه زبان معتبر، چه ویژگی‌هایی دارد؟ در حال حاضر با توجه به ضرورت زیاد یادگیری زبان انگلیسی، بسیار مهم است که در چه آموزشگاهی به یادگیری زبان بپردازید. ما در این مطلب قصد داریم مهمترین ویژگی‌هایی که بهترین آموزشگاه های خوب زبان در تهران باید داشته باشند را بیان کنیم و در آخر، بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران و بهترین آموزشگاه زبان شرق تهران را معرفی کنیم.

مهمترین ویژگی های بهترین آموزشگاه های خوب زبان در تهران

در این بخش به مهمترین نکاتی می‌پردازیم که توسط آن بتوانید یک آموزشگاه خوب زبان را تشخیص دهید.

داشتن محیط مناسب برای یادگیری خوب

 محیط آموزشگاه و کلاس زبان برای یادگیری بسیار اهمیت دارد. محیط یادگیری زبان باید در آرامش و فاقد تنش باشد. مثلا در بعضی از آموزشگاه‌های زبان سروصدای زیادی وجود دارد که باعث می‌شود حواس زبان‌آموزان از یادگیری پرت شود.

استادان زبان؛ مهمترین معیار انتخاب آموزشگاه

آموزش هر زبانی به خصوص آموزش زبان انگلیسی، نیاز به تخصص بالا و علم زیادی دارد. البته برخلاف باورعمومی داشتن اطلاعات زیاد راجع به زبان انگلیسی باعث نمی‌شود که فرد بتواند معلم خوبی نیز باشد.

همچنین لازم به ذکر است که میزان بار علمی و خوب بودن استاد را باید از شاگردهای پیشین وی پیگیری کرد. همچنین در برخی آموزشگاه‌ها، از زبان آموزان نظرسنجی‌های دوره‌ای انجام می‌شود که می‌توانید از طریق نتایج این نظرسنجی‌ها، میزان رضایت از استاد را مشاهده کرد.

کمک به یادگیری بیشتر زبان آموزان

بهترین آموزشگاه‌های خوب زبان در تهران، باید محیطی داشته باشد که زبان آموزان بتوانند امکان تجربه و آزمون و خطا را داشته باشند و بهتر یاد بگیرند. روش‌های آموزشی زبان انگلیسی در آموزشگاه‌های زبان باید بگونه‌ای باشند که بدون هیچ قضاوت منفی، به زبان آموزان اجازه دهند آنقدر مکالمه کنند تا به یادگیری برسند و به زبان انگلیسی مسلط شوند.

توجه به یادگیری؛ نه به نمره!

آخرین نکته مهم این است که امتحانات و آزمون‌های پایان ترم باید کمترین تاثیر را در روند آموزشی زبان داشته باشد تا برای زبان آموزان استرس زا نباشد. باید معیارهای هیجان‌انگیز دیگری در طول هر ترم وجود داشته باشند تا زبان آموزان بر اساس آن مورد قضاوت قرار بگیرند و روند یادگیری آنها به درستی ارزیابی شود.

لیست بهترین آموزشگاه های خوب زبان در تهران

اکنون، پس از آن که متوجه شدید بهترین آموزشگاه های خوب زبان در تهران چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند، در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران و بهترین آموزشگاه زبان شرق تهران می‌پردازیم:

آموزشگاه زبان سنتر

آموزشگاه زبان انگلیسی زبان سنتر از بهترین آموزشگاه های زبان هم در شرق و هم در غرب تهران (دو شعبه) می‌باشد که از امکانات متنوعی برای آموزش به زبان آموزان از طریق آموزش حضوری و آنلاین استفاده می‌کند. این موسسه انواع دوره های آموزشی زبان در سطوح مختلف را برگزار می‌کند. علاقمندان در انواع گروه سنی مختلف از جمله کودکان، خردسالان، نوجوانان و بزرگسالان می‌توانند به صورت گروهی و متنوع، در کلاس دلخواه خود ثبت نام کرده و از امکانات آن بهره‌مند شوند.

  • آدرس زبان سنتر شعبه غرب: تهران، شهرک راه آهن، خیابان امیرکبیر، نبش چهارراه گلها، جنب بانک شهر، پلاک ۳۳
  • آدرس زبان سنتر شعبه شرق: تهران، تهران نو، خیابان بصیر، خیابان افضلی، نبش کوچه ۱۲/۳۲، پلاک ۲
  • شماره تماس زبان سنتر: 02144779504 – 02177425569 – 02177463543

آموزشگاه زبان ایران اروپا

موسسه زبان ایران اروپا در سال 1388 تاسیس شد که به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران شناخته می‌شود. این آموزشگاه انواع دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی را برای سنین مختلف برگزار می‌کند که بر پیشرفت در مهارت مکالمه زبان انگلیسی و سایر مهارت‌های زبان تاکید ویژه‌ای دارد. برگزاری مشابه امتحانات بین المللی به صورت گروهی، نیمه گروهی و خصوصی با بالاترین کیفیت، از دیگر نکات این آموزشگاه است.

  • آدرس ایران اروپا: تهران، بلوار ایت الله کاشانی، نرسیده به سه راه جنت آباد، بین خیابان لاله و سازمان برنامه شمالی، پلاک 544
  • شماره تماس ایران اروپا: 02149109000

 

لیست بهترین آموزشگاه های خوب زبان در تهران

آموزشگاه زبان سخن برتر

موسسه سخن برتر در سال 1377 تاسیس شد و در تمام این سال‌ها تلاش داشته تا در جهت پرورش زبان آموزان و افزایش سطح آنها در این زمینه بکوشد. زبان آموزان بسیاری در این موسسه به آموزش زبان پرداخته که با رضایت کامل فارغ التحصیل شده‌اند و به درجات بالای علمی در امر آموزش و یادگیری زبان و در حوزه تخصصی خود رسیده‌اند.

  • آدرس: میدان هفت تیر، مفتح شمالی، نرسیده به مطهری، روبروی درب مترو مفتح،  پلاک ۴۲۵
  • شماره تماس: 02188865146

 

 

جمع‌بندی بهترین آموزشگاه‌های خوب زبان در تهران

در نهایت، انتخاب بهترین آموزشگاه های خوب زبان در تهران برای شما بستگی به سلیقه و شرایطتان دارد. با این حال، بهتر است در هنگام انتخاب و ثبت نام کلاس‌های زبان خود معیارهای گفته شده در زمینه روش‌های آموزشی، اساتید و تجربه زبان آموزان را در نظر بگیرید. امیدواریم که با مطالب گفته شده بتوانید به انتخاب بهترین آموزشگاه زبان غرب تهران و بهترین آموزشگاه زبان شرق تهران بپردازید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز