خبرگزاری کار ایران

بهترین برند بوستر پمپ آبرسانی چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۵۲۵

امروزه با وجود ساخت و سازهای زیاد در کشور مثل ساخت برج‌ها، سازه‌های بلند و واحدهای صنعتی بزرگ، تامین آب کار بسیار سختی شده است.

تامین آب با فشار و دبی مناسب باید توسط تجهیزات آبرسانی قوی انجام شود. در این میان بسیاری از ادارات، کارخانه‌ها، سازمان‌ها و غیره از بروزترین شبکه برای انتقال آب استفاده می‌کنند و توانسته‌اند، بخش زیادی از این نیاز خود را برطرف کنند.

بهترین سیستم برای انتقال مایع، بوستر پمپ آبرسانی است و سهم اصلی را در این بازار دارد. در ادامه این مقاله در مورد این وسیله پرکاربرد، مزایا، معایب و همچنین خرید بهترین برند بوستر پمپ آبرسانی مطالب بیشتری را برای شما شرح خواهیم داد.

 

بوستر پمپ آبرسانی چیست؟

در ساختمان‌‎های مرتفع امروزی و همچنین صنایع مختلف نقش بوستر پمپ آبرسانی بسیار مهم است. این وسیله آبرسانی با تمام قطعات خود، قادر است فشار و دبی مناسبی را به واحدهای مختلف انتقال دهد. در اصل بوستر پمپ آبرسانی یک وسیله انتقال آب خواهد بود که از پمپ‌های موازی در کنار هم تشکیل شده است.

این سیستم به وسیله یک تابلو برق و کنترلر، می‌تواند فشار آب را در سطح معینی نگه دارد. این بوستر پمپ انواع مختلفی دارد که با توجه به نیاز کاربر، باید خریداری شود. البته بوستر پمپ‌ آتش نشانی در کنار نوع آبرسان آن نیز کاربردی است و برای سیستم اطفاء حریق استفاده می‌شود.

اجزای اصلی بوستر پمپ آبرسانی

بوستر پمپ‌های آبرسانی دارای اجزای زیادی هستند و هر کدام وظیفه مختص به خود را دارند. بخش‌های مختلف این وسیله انتقال آب در کنار هم، توانایی نگه داشتن فشار آب در سطح معینی را برای مشتری و کاربر فراهم می‌کند. به طور کلی می‌توان اجزای اصلی یک بوستر پمپ آبرسانی را به شکل زیر نوشت:

  • پمپ اصلی (همان پمپی که وظیفه اصلی آبرسانی را دارد.)
  • پمپ ثانویه (پمپ‌هایی که پس از پمپ اصلی روشن خواهند شد.)
  • تابلو برق
  • شیر یک طرفه
  • منبع تحت فشار (مخزن تحت فشار)
  • شیر تخلیه
  • پرشر سوئیچ
  • فلومتر
  • شیر پروانه‌ای
  • کنترلر

بهترین برند بوستر پمپ آبرسانی چیست؟

هدف از خرید بوستر پمپ آبرسانی

همانطور که در بالا اشاره شد، هدف و کاربرد اصلی بوستر پمپ تامین آب در فشاری معین برای تمامی واحدهای متصل به شبکه خود است. به طور کلی از بوستر آب در آبرسانی به واحدهای کوچک و بزرگ صنعتی، مجتمع‌هایی با طبقات زیاد، کشاورزی و آتش نشانی استفاده می‌شود. با متراکم شدن مایع، عملیات آبرسانی به درستی انجام خواهد گرفت.

تفاوت میان بوستر پمپ آبرسانی و بوستر پمپ آتش نشانی

بوستر پمپ‌ها، همانگونه که گفته شد، دارای انواع مختلفی هستند. دو نوع بوستر پمپ در صنعت ساختمانی، کارگاهی و کشاورزی کاربرد فراوان دارد. این دو نوع شامل بوستر پمپ دور متغیر و دور ثابت هستند که تفاوت‌هایی را با هم دارند.

بوستر پمپ دور متغیر قادر است آب را به شکل دائمی بدون نوسان به وسیله اینورتر، ترانسمیتر و کنترلر به تمام سیستم آبرسانی انتقال دهد. اما بوستر پمپ دور ثابت به وسیله پرشر سوئیچ قادر است، جریان ثابتی از آب را با کمی نوسان به لوله کشی شبکه آبرسانی انتقال دهد.

البته در بوستر پمپ آتش نشانی از جوکی پمپ نیز استفاده می‌شود که از افت فشار می‌کاهد. حال با توجه به این موارد، باید گفت بوستر پمپ آبرسانی، دور متغیر است و بوستر پمپ آتش نشانی، دور ثابت خواهد بود.

انتخاب بهترین برند بوستر پمپ آبرسانی

در بازار بوستر پمپ‌های آبرسانی و آتش نشانی برندهای مختلفی وجود دارد که هر کدام از آنها بازار هدف خاص خود را دارند. البته در کشور انواع مختلفی از مارک‌های ایرانی و خارجی موجود است که بهتر است از تولیدات داخلی به دلیل خدمات پس از فروش بهتر آن استفاده کنید.

 در بین تولید کنندگان کشور، مجموعه ایران جهش با داشتن سال‌ها سابقه در تولید انواع بوستر پمپ‌‎های آبرسانی و پمپ‌های طبقاتی، بهترین گزینه برای خرید شما خواهد بود.

بهترین برند بوستر پمپ آبرسانی چیست؟

قیمت بوستر پمپ آبرسانی

استفاده از بهترین پمپ و بوستر پمپ آبرسانی به شما در داشتن فشار مناسب برای انتقال آب کمک فراوانی خواهد کرد. برای استعلام قیمت بوستر پمپ آبرسانی بهتر است از مجموعه‌ای شناخته شده، این کار را انجام دهید.

استفاده از این مجموعه به شما کمک خواهد کرد در کنار بودجه اختصاصی خود، از بهترین تجهیزات استفاده کنید. استعلام قیمت انواع بوستر پمپ به شما کمک خواهد کرد که بتوانید مدل‌های مختلف را با توجه به بودجه خود بسنجید.

جمع بندی

انتخاب بهترین برند بوستر پمپ آبرسانی به شما کمک خواهد کرد، نتایج خوبی از آبرسانی و انتقال آب را داشته باشید. بوستر پمپ آب در انواع مختلفی همچون آبرسانی، آتش نشانی، خانگی و سایر موارد در بازار موجود هستند. انتخاب بهترین برند از مجموعه‌ای معتبر سال‌های زیادی شما را از نوسانات آب رها خواهد کرد و مناسب‌ترین کیفیت را به شما ارائه خواهد داد.

البته نیاز است قبل از خرید بوستر پمپ، با کارشناسان مجرب مجموعه‌ای تخصصی همچون ایران جهش در تماس باشید تا بتوانید، متناسب با ابعاد و مساحت فضای خود، مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. بوستر پمپ‌هایی که از پمپ‌های طبقاتی استفاده می‌کند، دارای توان بالاتری برای انتقال و جابجایی آب هستند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز