خبرگزاری کار ایران

همزمان با آغاز جشنواره سی و دوم فیلم فجر:

مجهز شدن " سینما هجرت کرج " به سامانه صوت و تصویر دیجیتال سینمایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۴۴

امیدواریم امسال با اکران فیلم‌های جشنواره سی و دوم فیلم فجر رفتن به سینما و تماشای فیلم‌های برتر به سبد فرهنگی خانوارهای البرزی برگردد.

ایلنا: سامانه صوت و تصویر دیجیتال سینمای هجرت همزمان با جشنواره سی و دوم فیلم فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا در کرج، معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان البرز با اعلام این خبر افزود: سینما هجرت کرج که عنوان قدیمی‌ترین سینمای ایران کوچک را با خود یدک می‌کشد این روز‌ها حال و هوای دیگری دارد. چرا که خود را برای میزبانی از میهمانان جشنواره سی و دوم فیلم فجر آماده می‌کند.

اسماعیل آجرلو معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان البرز در ادامه گفت: سینما هجرت که سال گذشته با اکران منتخب جشنواره سی و یکم و استقبال بالای علاقه مندان البرزی برگ زرینی در کارنامه خود ثبت نمود. امسال اما با ارتقای کیفیت فنی و نحوه پذیرش میهمانان، به استقبال جشنواره سی و دوم خواهد رفت.

آجرلو در ادامه با اشاره به استقبال مردم استان البرز خصوصاً جوانان از اکران سال گذشته به ظرفیت بالا و اثر گذاری مطلوب سینما اشاره و اظهار امیدواری کرد: امسال با اکران فیلم‌های جشنواره سی و دوم فیلم فجر رفتن به سینما و تماشای فیلم‌های بر‌تر به سبد فرهنگی خانوارهای البرزی برگردد.

شایان ذکر است جشنواره فیلم فجر امسال در حالی برگزار می‌شود که بیش از بیست نفر از کارگردانان نام آشنای سینمای کشور فیلم‌های خویش را در بخش سودای سیمرغ در مقابل دید مخاطبان جشنواره قرار خواهند داد.

گفتنی است اکران جشنواره سی و دوم فیلم فجر از ۱۴ بهمن ماه امسال در سینما هجرت کرج که پنجاه مین سال افتتاح خو را سپری می‌کند آغاز و تا ۲۵ همین ماه میزبان حضور مخاطبان جشنواره خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز