خبرگزاری کار ایران

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس:

تمامی فرمانداران حوزه انتخابیه ام عزل می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۵۲

امیدواریم فرمانداران جدید با تحقق شعار اعتدال در حوزه های استحفاظی خود بستر توسعه همه جانبه را فراهم آورند.

ایلنا: نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از عزل تمامی فرمانداران حوزه انتخابیه خود در دولت تدبیر و امید خبرداد.

به گزارش " ایلنا "، حجت الاسلام " سیدعلی محمد بزرگواری " گفت: تغییر و تحول در هردولتی طبیعی است و عزل تمامی فرمانداران حوزه انتخابیه بنده نیز از سوی دولت جدید امری عادی است و بستگی به تصمیمات دولت دارد.

وی زمان عزل چهارفرماندار حوزه انتخابیه خود در کهگیلویه و بویراحمد را در آینده ای نه چندان دور عنوان کرد و ادامه داد: فرمانداران کنونی و یا مدیران دولت اصولگرا دهم نباید انتظار داشته باشند در دولت جدید فرماندار یا مدیربمانند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم افزود: امیدواریم فرمانداران جدید با تحقق شعار اعتدال، در حوزه های استحفاظی خود بستر توسعه همه جانبه را فراهم آورند.

بزرگواری بدون اشاره به نام فرمانداران جدید شهرستان های چرام و کهگیلویه در حوزه انتخابیه خود، اظهارامیدواری کرد فرمانداران جدید برای رفع مشکلات بخش های مختلف تلاش مضاعف نمایند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، تاکنون فرمانداران " لنده " و " بهمئی " در حوزه انتخابیه حجت الاسلام بزرگواری مشخص شده اند اما نام آنان ذکر نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز